  • 1. Data: 2005-07-20 07:46:39
    Temat: Mastercard National Geographic
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Właśnie sobie szperałem w sklepie NG i znalazłem ich ofertę kart
    kredytowych, a raczej designów ktore tam oferuja. niektóre sie pokrywaja
    z tymi co oferuje Raiffeisen Bank, ale jest kilka calkiem innych fajny
    A.

  • 2. Data: 2005-07-20 07:52:21
    Temat: Re: Mastercard National Geographic
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Azazel napisał(a):

    shop.nationalgeographic.com
    i na dole jest taki mały obrazek karty i napisik Apply Now (jak wklejam
    link do podstrony i go potem odczytuje w przeglądarce to przeżuca mnie
    do banku First USA)

  • 3. Data: 2005-07-20 09:36:33
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > kredytowych, a raczej designów ktore tam oferuja. niektóre sie pokrywaja
    > z tymi co oferuje Raiffeisen Bank, ale jest kilka calkiem innych fajny

    Tylko jeden się pokrywa - "misio".
    Fajne może i są... ale amerykańskie i platynowe, więc poza zasięgiem większości
    z nas :(

    m23m