  • 1. Data: 2004-08-05 17:28:26
    Temat: MS Money 2004 - jak zarządzać wydatkami gotówkowymi
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Witam,
    Być może lamerskie pytanie ale właśnie rozpoczynam użytkowanie ww
    programiku i zastanawiam się jak załatwić sprawę z wydatkami gotówkowymi.
    Generalnie tam zakłada się konta i z nich są potrącane wydatki. Jest też
    kategoria oznaczająca wypłatę gotówki. Tylko nie wiem jak załatwić sprawę z
    wypłatą gotówki, a potem płaceniem tą wypłaconą kasą? Myślałem żeby założyć
    konto, które tak naprawdę byłoby jakby 'kieszenią' i na nie transferować
    kaskę z konta (czyli wypłata gotówki) i z tej 'kieszeni' płacić. Czy macie
    inne propozycje załatwienia tej sprawy?
    Pozdrawiam,
    Piter

  • 2. Data: 2004-08-05 17:45:06
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

> [...]
    > kategoria oznaczająca wypłatę gotówki. Tylko nie wiem jak załatwić sprawę z
    > wypłatą gotówki, a potem płaceniem tą wypłaconą kasą?

    Moim zdaniem uzywanie tego programu ma sens kiedy wszystkie przeplywy odbywaja
    sie przez rachunek'i bankowe a dalej wyciagi z banku mozna wczytac do Money.
    Jesli ten warunek jest spelniony, to mozna wykorzystac kategoryzowanie wydatków
    i przychodow. Proponuje od tego zaczac a pozniej ocenic jaki jest udzial
    kategorii wydatki gotowkowe (wypłaty z bankomatu).
    Jesli udzial ten jest zbyt duzy samemu mozna uznac jak sklasyfikowac (do jakiej
    kategorii) poszczegolne wyplaty z bankomatu.

    Jesli takie podejscie odpowiada Tobie chetnie udziele dalszych wskazówek :)

    Pozdrawiam
    Knecht

  • 3. Data: 2004-08-05 17:52:39
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    Konto w tym programie nie oznacza rachunku bankowego, a że się tak wyrażę
    jednostkę organizacyjną aplikacji. Przy zakładaniu konta masz opcję, że nie
    jest ono utrzymywane w żadnej instytucji finansowej. Wybierasz tę opcję, a w
    następnym okienku zaznaczasz "Cash".

  • 4. Data: 2004-08-05 18:10:01
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cetqnc$g5r$1@news.onet.pl>, p...@o...pl says...
> [...]
    > kaskę z konta (czyli wypłata gotówki) i z tej 'kieszeni' płacić. Czy macie

    Po prostu otworz konto "gotowka" i wszystkie transkacje gotowkowe wpisuj
    na tym koncie ( a wyplata gotowki w bankomacie to po prostu transfer
    pomiedzy kontem bankowym a kontem "gotowka")

    AP

  • 5. Data: 2004-08-06 07:14:44
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Knecht" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kategorii) poszczegolne wyplaty z bankomatu.
    >
    > Jesli takie podejscie odpowiada Tobie chetnie udziele dalszych wskazówek

    a ja mam pytanie z innej beczki - czym rozni sie MS MOney 2004 deluxe
    (niedostepny u nas) a MS MOney 2004 Standard. Obecnie testuje wersje
    60-dniowy trial wersji deluxe i bardzo mi sie podoba. NIe wiem co strace
    jesli przejde na wersje Standard? A moze mozna legalnie kupic MS Money
    Deluxe 2004 u nas?

    Acha no i pliki generowane przez Citionline pieknie sie importuja do Money
    :)

    sq

  • 6. Data: 2004-08-06 08:43:31
    Temat: MS Money 2004 - jakie banki generuja kompatybine pliki?
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    > Acha no i pliki generowane przez Citionline pieknie sie importuja do Money

    A czy jakies inne banki generuja pliki, ktore mozna wczytac do MS Money?

  • 7. Data: 2004-08-06 14:39:06
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    Śląski podobno.

  • 8. Data: 2004-08-06 14:45:21
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marcin dnia 2004-08-06 10:43 napisał(a) co następuje:

    > A czy jakies inne banki generuja pliki, ktore mozna wczytac do MS Money?

    Jeśli MS Money "rozumie" format Quicken lub tekst/CSV, to jeszcze
    Integrum BGŻ.

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 9. Data: 2004-08-06 18:43:13
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

    > Jeśli MS Money "rozumie" format Quicken lub tekst/CSV, to jeszcze
    > Integrum BGŻ.

    Wyciagi w standardzie OFX (standard w MM) oferuje CITI, ING Śląski. Dostępny
    jest konwerter dla wyciagów z BPH Sezam oraz mailowych wyciągów z Inteligo.
    Wersja MM Standard 2004 (reszta świata, przy instalacji proponuję wybrać kraj
    Irlandia) jest uboższa o niektóre funkcje np. planer zyciowy. Różnice można
    uzyskać z opisów na stronie Microsoft. Bazy danych wersji amerykańskiej nie są
    kompatybilne.
    Do MM Standard 2004 dostępna jest definicja polskich kategorii oraz zesnania
    podatkowego PIT 37.

    Pozdrawiam
    Knecht

  • 10. Data: 2004-08-07 06:19:06

> [...]
    nie są
    > kompatybilne.
    > Do MM Standard 2004 dostępna jest definicja polskich kategorii oraz

    a ilosc kategorii wydatkow jest ograniczona do 256?