    From: Końrad N.S. <n...@e...me>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a
    Date: Fri, 27 Feb 2009 10:10:11 +0100

    MILLENNIUM: zrezygnowałem z American Express, golda z niewielkim limitem.
    każdy z konsultantów (dwóch było) pytał o powód, każdemu tłumaczę, że zbyt
    często spotykam się z odmowami przyjęcia.
    (rzeczywiste wszystkie powody: częste odmowy przyjęcia karty, niski limit,
    liczyłem na autoryzacje bez czekania, nie chcę płacić za kolejny rok, oraz
    chciałem wymienić na VISę)

    podobała mi się główna linia obrony konsultantki, przekonywania mnie: "zwolnimy
    pana z opłaty za kolejny rok. rozumie pan, że bank ma zyski nie tylko z opłaty,
    ale i z pańskich transakcji, płacą to punkty akceptujące..."
    wszystko wiem, ale jak mam płacić kartą, której gros punktów nie chce
    przyjmować?

    sam zaproponowałem zmianę na VC, ale odmówiono. dlaczego?
    skąd taki upór przy amexie?
    dlaczego nie wpadli na to proste rozwiązanie, by dać kartę innego systemu, skoro
    klient narzeka na niską akceptowalność amexa?
    dlaczego nie chcą mieć (nadal) prowizji z karty innego systemu, skoro będę
    płacił nadal, i w większej liczbie sklepów?
    dlaczego w końcu nie godzą się na wymianę karty, gdy wskazuje na to nie tylko
    logika, ale i sam klient?