  • 1. Data: 2006-05-16 09:21:48
    Temat: Lukas - ktoś zakłada lokatę w Krakowie?
    Od: "frutis" <f...@p...onet.pl>

    witam
    Małżonka zachorowała na filiżanki ;o)
    Skorzystałem z promocji w oddziale przy Słowackiego o otrzymałem filiżanki.
    Trzy sztuki całkiem ładne. No ale mam jeszcze kupon do wykorzystania.
    Jeśli ktoś weźmie karte kredytową, weżmie lokatę za min 3 tys na pół roku albo
    założy konto to otrzyma także filizanki (komplet 3 sztuk) a ja także otrzymam
    jako osoba polecająca także komplet.
    Więc może ktoś planuje założyć takową lokatę to mam ten kupon a otrzyma
    filizanki.

    Pozdrawiam
    frutis

    PS. Jak cos to na priv albo gg 3681350