  • 1. Data: 2012-01-04 23:17:01
    Temat: Lokata walutowa w Polbanku - wystarczy "Rach. Pomagajacy"?
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    Czy w celu zalozenia lokaty w walutach obcych w Polbanku konieczny jest
    rachunek "Mistrzowskie Konto Osobiste" (Za ktory pobierana jest oplata
    miesieczna) czy wystarczy "Rachunek Pomagajacy" (ktory jest bezplatny)?

    --
    PJ

  • 2. Data: 2012-01-04 23:33:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 23:17:01 +0000, pebesiak napisał(a):

    > Czy w celu zalozenia lokaty w walutach obcych w Polbanku konieczny jest
    > rachunek "Mistrzowskie Konto Osobiste" (Za ktory pobierana jest oplata
    > miesieczna) czy wystarczy "Rachunek Pomagajacy" (ktory jest bezplatny)?

    Skoro sam napisałeś, że *konieczny* jest rachunek "Mistrzowskie Konto
    Osobiste" to jak logicznie umotywujesz swoje "czy wystarczy"?

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-01-05 00:07:38
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 04/01/2012 23:33, xbartx wrote:

    > Skoro sam napisałeś, że *konieczny* jest rachunek "Mistrzowskie Konto
    > Osobiste" to jak logicznie umotywujesz swoje "czy wystarczy"?

    Lekcje jezyka polskiego to chyba na innej grupie. Dzieki za odpowiedz,
    mimo wszystko.

    --
    PJ

  • 4. Data: 2012-01-05 04:31:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Skoro sam napisałeś, że *konieczny* jest rachunek "Mistrzowskie Konto
    > Osobiste" to jak logicznie umotywujesz swoje "czy wystarczy"?
    ALe jak dla mnie to on się po prostu spytał.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2012-01-05 13:51:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 00:07:38 +0000, pebesiak napisał(a):

    > Lekcje jezyka polskiego to chyba na innej grupie. Dzieki za odpowiedz,
    > mimo wszystko.

    Hmmm to może inaczej. Jeżeli mam zapłacić *koniecznie* 5 zł to czy
    wystarczy jak zapłacę 2 zł?

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-01-05 14:01:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Hmmm to może inaczej. Jeżeli mam zapłacić *koniecznie* 5 zł to czy
    > wystarczy jak zapłacę 2 zł?

    Może inaczej. Gdzie napisał, że jest *konieczne* mistrzowskie?
    Bo ja tam widzę pytanie.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 7. Data: 2012-01-05 14:32:46
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 5 Sty, 00:17, pebesiak <P...@n...e> wrote:
    > Czy w celu zalozenia lokaty w walutach obcych w Polbanku konieczny jest
    > rachunek "Mistrzowskie Konto Osobiste" (Za ktory pobierana jest oplata
    > miesieczna) czy wystarczy "Rachunek Pomagajacy" (ktory jest bezplatny)?

    Można założyć "Mistrzowskie Konto Osobiste w walucie obcej" i za ten
    rachunek, ponieważ jest to rachunek dodatkowy, opłata miesięczna nie
    jest pobierana.
    J.

  • 8. Data: 2012-01-05 20:19:13
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 05/01/2012 14:32, Josh01 wrote:
    > Można założyć "Mistrzowskie Konto Osobiste w walucie obcej" i za ten
    > rachunek, ponieważ jest to rachunek dodatkowy, opłata miesięczna nie
    > jest pobierana.
    > J.

    Osoba mnie obslugujaca w tym banku nie poinformowala mnie o tym. Chciala
    mnie zatem naciagnac na platny rachunek, ktory mi do niczego nie jest
    potrzebny.
    --
    PJ

  • 9. Data: 2012-01-05 22:21:05
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Hmmm to może inaczej. Jeżeli mam zapłacić *koniecznie* 5 zł to czy
    > wystarczy jak zapłacę 2 zł?

    Hmmm, to może inaczej. Jeśli chcę jechać tramwajem to konieczny jest bilet
    miesięczny na okaziciela czy wystarczy jednorazowy?
    Po samodzielnym ukończeniu szkoły podstawowej pewne proste pojęcia w
    czytanym tekście może staną się zrozumiałe. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2012-01-06 08:02:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 23:21:05 +0100, Akarm napisał(a):

> [...]
    > samodzielnym ukończeniu szkoły podstawowej pewne proste pojęcia w
    > czytanym tekście może staną się zrozumiałe. ;)

    IMO słowa koniecznie i konieczny dzieli pewna subtelna różnica ale cóż
    jak skończę podstawówkę to może się jeszcze czegoś dowiem. EOT.

    Xenocide