  • 1. Data: 2019-11-03 15:47:53
    Temat: Logowanie do dawnego Raifiego
    Od: cef <c...@i...pl>

    Hej, jeszcze do niedawna witryna moj.raiffeisenpolbank przenosiła na stronę
    gdzie do wyboru było logowanie. Przenosiny całkowite do BNP
    zaplanowane są dopiero na 11-12 listopada, ale na dzień dzisiejszy coś
    jest nie tak
    z certyfikatami starej witryny i się nie otwiera a do nowej jeszcze
    nie przenieśli danych. Czy przez ten tydzień nie będzie możliwości
    "zajrzenia" przez www do tego dziwnego banku?

  • 2. Data: 2019-11-03 16:01:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zacznij się przyzwyczajać do francuskiego banku.
    A może chcesz coś lepszego?

  • 3. Data: 2019-11-03 16:43:42
    Temat: Re: Logowanie do dawnego Raifiego
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Zacznij się przyzwyczajać do francuskiego banku.
    > A może chcesz coś lepszego?

    W zasadzie zachowałem to konto z powodu karty eurowej.
    Zostało mi tam też kilka lokat, bardziej jako tymczasowa blokada
    środków niż jakieś tam oszczędzanie.
    Dopóki wszystko działa, to niech sobie konto zostanie i nie przeszkadza
    mi jego francuskie działanie.
    Ale nie lubię jak nie ma dostępu czyli jak nie działa.

  • 4. Data: 2019-11-03 17:22:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To pół biedy, współczuję tym, co raifiego mieli jako główny bank.
    Kartę euro tak samo dobrą jak ex. raifi można mieć za darmo w N26 czy kantorze
    aliora.
    Lokaty - to wiadomo, że problem w realizacji zasady "uciekaj z kasą z banku w trakcie
    fuzji - czy to przejmującego czy przejmowanego". Ale raczej nie zginą.
    Teraz też milek łyka eurobank, zobaczymy jak im to pójdzie - też mam problem, bo w
    miarę poważnego banku z prównywalną - 2,7% - ofertą brak.
    A francuskiego banku używam tylko do zwrotów na kartę debetową (płacone było
    oczywiście kredytówką) - księgują następnego dnia z samego rana, więc jeszcze tego
    samego dnia mogę mieć tą kasę w innym banku.

  • 5. Data: 2019-11-03 18:50:58
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    trakcie fuzji - czy to przejmującego czy przejmowanego". Ale raczej nie zginą.

    Tego się nie obawiam, choć kiedyś zalogowałem się w dniu wznowienia lokaty
    i brakowało tej jednej w saldzie lokat :-)
    Bardziej chciałbym się zalogowac, żeby zobaczyć ile mi zostało euro,
    bo 7-8 lisopada planuję użyć karty i chciałbym wiedzieć na ile mnie stać.
    A obawiam się, że stary certyfikat do www ma datę do 2 listopada i jak
    dopiero 12 się przenoszą, to przez te kilka dni nie będzie dostępu.

> [...]
    oczywiście kredytówką) - księgują następnego dnia z samego rana, więc jeszcze tego
    samego dnia mogę mieć tą kasę w innym banku.

    Ja w zasadzie pozostałem przy najstarszych rachunkach jakie miałem,
    a te inne to z reguły się zakładały jako towarzyszące do lokat.
    A potem jak jeden bank łykał inny to czekałem co się stanie i czy mi się
    spodoba.

  • 6. Data: 2019-11-03 21:41:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-03 o 15:47, cef pisze:
> [...]
    > nie przenieśli danych. Czy przez ten tydzień nie będzie możliwości
    > "zajrzenia" przez www do tego dziwnego banku?

    Wygasł certyfikat. Firefox nie pozwala tego ominąć. Użyj opery.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2019-11-03 21:52:30
    Od: Pete <n...@n...com>