  • 1. Data: 2002-05-19 13:39:55
    Temat: Liczba Europejczyków używających elektronicznych kanałów dostępu do konta, lata 1999-2004
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Liczba Europejczyków używających elektronicznych kanałów dostępu do konta,
    lata 1999-2004

    http://www.prnews.pl/stats/ekanaly.php

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-19 14:31:04
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA <a...@a...com> pisze:

    > Liczba Europejczyków używających elektronicznych kanałów dostępu do
    > konta, lata 1999-2004
    >
    > http://www.prnews.pl/stats/ekanaly.php

    No, no to sporo - w UK już prawie czterech! :)

  • 3. Data: 2002-05-19 14:37:20
    Od: "Grzegorz Zagajewski" <G...@i...pl>

    > No, no to sporo - w UK już prawie czterech! :)

    Trafny komentarz :-))

  • 4. Data: 2002-05-19 14:39:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Trafny komentarz :-))

    aj, zjadlo ze to w mln :)

  • 5. Data: 2002-05-19 15:13:48
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > aj, zjadlo ze to w mln :)

    To jeszcze napisz, czy to wedlug Ciebie duzo czy mało ? Może stana się
    bardziej jasne twoje intencje, gdy tego rodzaju wiadomości zapodajesz na
    grupie. (Nie jakby specjalnie mnie martwiło, ale zawsze...)

    Vizvary

  • 6. Data: 2002-05-19 15:26:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To jeszcze napisz, czy to wedlug Ciebie duzo czy mało ? Może stana się
    > bardziej jasne twoje intencje, gdy tego rodzaju wiadomości zapodajesz na
    > grupie. (Nie jakby specjalnie mnie martwiło, ale zawsze...)

    Duzo :) Aczkolwiek niestety nie jestem w stanie podac trafnosci tych
    statystyk, jesli porownac je z:

    http://www.prnews.pl/stats/uzytkownicy.php

    Jak to sie rzeklo slowami premiera WB ze nie wierzy on w statystyki chyba ze
    w te ktore wlasnorecznie falszowal :)

    Jeszcze rok temu nikt nie mial zielonego pojecia, ze tak rozwinie sie w
    Polsce e-bankowosc.

    Kiedy na rynek wchodzil mBank z zamiarem pozyskania 150 tysiecy kont, ogolem
    na polskim rynku bylo... 50 tys takowych we wszystkich polskich bankach!
    Teraz mBank ma ponad 200 uzytkownikow, dodajac do tego Inteligo z 20%
    udzialem na rynku polskiego i-bankingu...

    Dlatego pewnie jak z komorkami - dane zmieniaja sie z miesiaca na miesciac
    :) i nawet juz sa na rowni z telefonami stacjonarnymi...

  • 7. Data: 2002-05-19 15:35:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 17:26:57 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Teraz mBank ma ponad 200 uzytkownikow, [...]

    O w morde to znaczy,ze w ciagu ostatnich kilku dni ok. 199800 kkientow
    zamknelo tam konta ;P

    Masz cos dzisiaj tendencje do manipulownia liczbami :-)))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-05-19 15:42:37
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > To jeszcze napisz, czy to wedlug Ciebie duzo czy mało ? Może stana się
    > bardziej jasne twoje intencje, gdy tego rodzaju wiadomości zapodajesz na
    > grupie. (Nie jakby specjalnie mnie martwiło, ale zawsze...)

    Duzo czy malo to niewazne AMRA po prostu reklamuje tutaj swoja stronke . W
    koncu musi byc na niej jakis ruch zeby bank zechcial na niej umiescic swoje
    banery nieprawdaz :(

    gren

  • 9. Data: 2002-05-19 16:22:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Duzo czy malo to niewazne AMRA po prostu reklamuje tutaj swoja stronke .
    > koncu musi byc na niej jakis ruch zeby bank zechcial na niej umiescic
    swoje
    > banery nieprawdaz :(

    he he - pudlo :) zobacz ze to sa moje bannery i moj system banerowy :) A
    umieszczam je, bo nie ukrywam wdziecznosci za _bardzo_ duza pomoc w
    udostepnieniu materialow do magisterki (pamietacie chociazby ankiete?).

    Newsletter subskrybuje juz ponad 40 osob :)

  • 10. Data: 2002-05-19 16:47:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Newsletter subskrybuje juz ponad 40 osob :)

    Uwazaj bo za chwile bedzie 39 =)