  • 21. Data: 2006-04-23 11:26:49
    Temat: Re: Kursy kupna/sprzedazy CHF w KredytBanku i mBanku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-23 13:12, osobnik Artur A. Surowiec stwierdził, iż:
    > Zmienić to sobie może prawie każdy, ale chyba nie chcesz
    > zasugerować, że z tego powodu nie warto starać się o tani kredyt

    Tani w chwili obecnej. Jaką masz pewność (jak już ktoś napisał) co zrobi
    Prezes za 5 lat? W przypadku WIBORU/LIBORU wiesz jakie są zasady i żadna
    uchwała Wielkiego Prezesa tego nie zmieni. Nie będziesz zaskoczony z
    dnia na dzień zmianą %.

    > - utrata ulgi odsetkowej

    Przy obniżaniu marży??!!?!!

    > - opłata za obniżenie % lub koszty związane z przeniesieniem
    > kredytu

    Napisałem o obniżeniu, nie przenoszeniu.

    > - strata czasu

    Złożenie wniosku, dzięki któremu zaoszczędzisz kilka tyś to strata czasu?

    > - konieczność załatwienia formalności

    Jakich?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2006-04-23 15:03:04
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Widzę, że jednak nie masz pojęcia.

    Ok, to Twoje zdanie i zwyczajnie szkoda mi czasu zeby z Toba polemizowac.

    Jarek

  • 23. Data: 2006-04-23 15:27:37
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 23 Apr 2006 17:03:04 +0200, w <e2g4v4$2b3$1@inews.gazeta.pl>, Jarek Dukat
    <n...@f...news> napisał(-a):

    > Ok, to Twoje zdanie i zwyczajnie szkoda mi czasu zeby z Toba polemizowac.

    No i słusznie.