  • 1. Data: 2007-11-09 19:42:30
    Temat: Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?
    Od: "LuK" <f...@W...pl>

    Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?

  • 2. Data: 2007-11-09 19:59:18
    Temat: Re: Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?

    Te które mają załadowane kasety z banknotami 200 zł. A to wie tylko obsługa.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-11-09 20:06:36
    Od: "LuK" <f...@W...pl>

    Tyle to i ja wiedzialem, ale czy moze komus udalo sie otrzymac bankont 200
    PLN w jakiejs konkretnej sieci?
    Mi to sie nigdy nie udalo - najwiekszy to 100 PLN ( czyli odpadaja pko bp,
    euronet, bph, cash4you )

  • 4. Data: 2007-11-09 20:12:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > PLN w jakiejs konkretnej sieci?
    > Mi to sie nigdy nie udalo - najwiekszy to 100 PLN ( czyli odpadaja pko bp,

    "Naukowcy" wyliczyli, że:
    1. Żadko kiedy wypłacana jest kwota 200 zł - zwykle 50-150 zł
    2. Banki mają swoje przepisy co do wartości gotówki w bankomacie (zwykle
    podobne)
    3. Taniej jest załadować bankomat 2x niż mrozić w nim pieniądze.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-09 20:19:39
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PLN w jakiejs konkretnej sieci?
    > Mi to sie nigdy nie udalo - najwiekszy to 100 PLN ( czyli odpadaja pko bp,

    Odpada także bzwbk. Obawiam się, że nigdzie te banknoty obecnie nie są
    ładowane.

    marekz

  • 6. Data: 2007-11-09 22:06:42
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Lis, 21:19, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > U ytkownik "LuK" <f...@W...pl> napisa w wiadomo
    cinews:fh2el0$9bn$1@inews.gazeta.pl...

    > Odpada tak e bzwbk. Obawiam si , e nigdzie te banknoty obecnie nie s
    > adowane.
    >
    > marekz

    Bankomaty banków spó dzielczych. Zdziwi em si jak dosta em ó ty
    banknot.

  • 7. Data: 2007-11-09 22:18:00
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Bankomaty banków spó dzielczych. Zdziwi em si jak dosta em ó ty
    banknot.

    Tylko tam zwykle bankomat=bank=obsluga na miejscu, a nie jak w innych
    bankach, gdzie okazuje sie, ze bankomat umieszczony w oddziale nalezy do
    euronetu np. i oddzial nic nie moze zrobic z nim.

    /*-+

  • 8. Data: 2007-11-09 22:52:26
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Ktore bankomaty wydaja banknoty 200 PLN ?

    jakiś czas temu millebankomat mi wypluł 200tki

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 9. Data: 2007-11-09 23:16:49
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Tylko tam zwykle bankomat=bank=obsluga na miejscu, a nie jak w innych
    > bankach, gdzie okazuje sie, ze bankomat umieszczony w oddziale nalezy do
    > euronetu np. i oddzial nic nie moze zrobic z nim.

    Nawet nie o to chodzi. W BS nie bardzo jeszcze znają cenę
    pieniądza - bo i skąd. W bardzo wielu podejście do biznesu
    mają jak za Króla Ćwieczka - czytaj: za komuny.
    Ładują bankomaty bez pamięci i cieszą się jak je postawią
    w każdej wiosce.

  • 10. Data: 2007-11-09 23:38:08
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ładują bankomaty bez pamięci i cieszą się jak je postawią
    > w każdej wiosce.

    No a potem przychodzi ołtskorsing i dyma ich w du*ę, ale oczywiście z innego
    budżetu nie z budżetu pochodzącego na płace. Wiem, że pewien duży bank
    wtopił w ołtskorsing bankomatów kupę kasy i gó*no z tego wyszło - znaczy się
    bank jest dalej dymany przez nowego właściciela bankomatów, klienci są
    wku*wieni, a jak coś jeb*ie to winnego nie ma... no może jeszcze ze 2
    poślednie (takie co pensję miały 20 tys brutto) głowy poleciały.

    /*-+