  • 61. Data: 2002-05-01 09:25:43
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No, cóż - marketingowcy i Rada Klientów Inteligo to IMO - "myślący
    inaczej"...

    Raczej nie.
    Zauwaz ze sa przymuszeni do tekiej postawy innymi zewnetrznymi czynnikami -
    np zmiana wlascicieli itp

  • 62. Data: 2002-05-01 21:51:47
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 May 2002 11:25:43 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >inaczej"...
    >
    >Raczej nie.
    >Zauwaz ze sa przymuszeni do takiej postawy innymi zewnetrznymi czynnikami -
    >np zmiana wlascicieli itp

    To jedynie pokazuje, że poprzedni właściciel
    na zbyt wiele pozwalał "utalentowanym dyletantom".
    - "propaganda sukcesu" to nie wszystko.

    BAH

  • 63. Data: 2002-05-02 10:46:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To jedynie pokazuje, że poprzedni właściciel
    > na zbyt wiele pozwalał "utalentowanym dyletantom".
    > - "propaganda sukcesu" to nie wszystko.

    Jak dla kogo, pamietaj :) Dla dyyletantow jak najbardziej, a i cale
    przedsiewziecie jednak mozna w dluzym okresie doprowadzic do rentownosci

  • 64. Data: 2002-05-02 11:45:59
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2002 10:15:41 +0200,
    osoba podpisana: Marcin F <m...@i...pl>
    napisała:

    [...]

    > nie twierdze ze jest to niezbedna dla kazdego funkcja,
    > ale pewnie znajda sie osoby ktorym ta opcja sie przydaje,
    > w kazdym razie sez@m ja posiada a inne systemy nie,
    BSKOnLine też to ma, i chyba integrum - inna sprawa, że ja z tego
    korzystałem ze 2-3 razy (od lipca '01)

    KJ

    --
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 65. Data: 2002-05-02 17:17:55
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sun, 28 Apr 2002 20:04:35 +0200, Szymon wrote:
    >Tak, autem. A wydaje Ci sie, ze gdybym kupil 5 tygodni po 1 zgrzewce (12l =
    >12kg+ inne zakupy) to niby czym bym jezdzil? A tak to zaliczylem nie 5 a 1
    >wyjazd. Teraz w tej hipie warto juz tylko kupowac buleczki, a po te moge sie
    >przejsc pieszo raz na 3 dni - jest oddalony 15 minut ode mnie.

    Ale buleczki powinny byc swieze i chrupiace, a nie trzydniowe :-)

    J.

  • 66. Data: 2002-05-02 17:17:56
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sun, 28 Apr 2002 20:02:08 +0200, Szymon wrote:
    >Nawet wiecej. W moim miescie najtanszy litr zwyklego kosztuje 1,19zl. Czyli
    >kupujac za 99gr, oszczedzam ok. 20%. Kupie wiec mleka na pol roku.

    Nie wydaje mi zeby "najtansze mleko" przetrwalo choc pol tygodnia..

    >Co do zbierania, to tak sie sklada, iz gro klientow ma pewne zasoby i to nie
    >kwestia odlozenia. Te pieniadze po prostu sa. A wiec jesli mam np. 50000zl,
    >to jest roznica czy je wplace do mBanku na 6,92% czy do Pekao np. na 2%.

    Jak jestes na bezrobociu to moze i tak, jak zarabiasz powiedzmy 5000zl

    miesiecznie [z czegos trzeba bylo odlozyc], to te 2500 nie robi juz
    tak wielkiego wrazenia. Tym bardziej ze oprocentowanie w mBanku spada,
    a w pko masz lokaty wyzej oprocentowane - wtedy roznice potrafia byc
    jeszcze bardziej znikome.

    J.

  • 67. Data: 2002-05-03 15:51:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 May 02 11:25, AMRA pisal do All:

    A> inaczej"...

    A> Raczej nie.
    A> Zauwaz ze sa przymuszeni do tekiej postawy innymi zewnetrznymi
    A> czynnikami - np zmiana wlascicieli itp

    Absolutnie nie zgadzam się z takim argumentem.
    Trudno sobie wyobrazić sytuację w której właściciel (obojętnie czy obecny czy
    przyszły) świadomie dążył by do generowania straty.
    A straty są niewątpliwe i wynikają jedynie z niedostatecznie przemyślanej
    polityki marketingowej!
    Zwróć uwagę, że podkreślałem jedynie te punkty, w których strat można byłoby
    całkowicie uniknąć, bądź je zminimalizować bez żadnych nakładów, - tylko poprzez
    zaniechanie niektórych działań (n.p.: "promocji", oraz niekorzystnych zmian w
    TOiP dla _już pozyskanych klientów_).
    Jeśli my jesteśmy w stanie takie punkty dostrzec i zakwalifikować je jako
    generator strat, to jak ocenić ruchy analityków-marketingowców Inteligo, którzy
    z uporem godnym lepszej sprawy, dla usunięcia niepożądanych skutków
    wcześniejszych błędów, popełniają następne?...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 68. Data: 2002-05-04 07:31:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "J.F." wrote:

    > Nie wydaje mi zeby "najtansze mleko" przetrwalo choc pol tygodnia..

    Ale Hypernova czasami ma taką fantazję i sprzedaje normalne mleko UHT w
    cenie 99 gr z terminem ważności właściwym dla mleka UHT czyli 6-9
    miesięcy.

    pzdr

    Tomek