eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt z wpływów - a teraz coś dla mnie ślicznie poproszę ;-) › Kredyt z wpływów - a teraz coś dla mnie ślicznie poproszę ;-)
    From: Hubert <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt z wpływów - a teraz coś dla mnie ślicznie poproszę ;-)
    Date: Mon, 17 Nov 2003 10:16:41 +0100
    Sender: h...@o...pl@pd171.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tak widzę, że jak najbardziej sensowne porady dajecie :-)
    To poproszę coś dla mnie:
    Jaki bank da (w miarę) nisko oprocentowany (w miarę) spory kredyt
    odnawialny na podstawie samych (zadeklarowanych) wpływów na konto?
    Tzn. bez zaświadczeń o zarobkach. Nie musi być od razu, może np. po 6
    miesiącach. Oczywiście obsługa konta zdalna. No i nie zrazi się, że mam
    już kredyt w koncie w KB, bo zapewne będę to musiał ujawnić.
    Mam DG i te całe procedury są baaardzo meczące, a i różnie bywa z
    dochodami w dzisiejszych czasach. Natomiast generalnie nie mam problemu
    z przepuszczeniem kasy przez konto.
    Przydałoby się, by pozostałe usługi na tym koncie były przystępne, ale
    najbardziej mi zależy na wspomnianym kredycie. W gotówce bądź przelewie.
    Mogłaby być również jakaś karta kredytowa, ale wypłata gotówki tania,
    a oprocentowanie małe :-). Chyba najtańsze (19%) teraz to daje Raiffi,
    ale nie wiem czy nie musiałbym zrezygnować z aktualnej karty (VC w
    Lukasie). No i te 19% to nie takie tanie... i te 44 wobec 51. Ale gdybym
    nie musiał z Lukasowej rezygnować to jako tako mogłaby być.
    Obecnie mam firmowe w Citi (BH), a osobiste w KB (tam też spory kredyt w
    koncie, na 16%).
    Znajdę taki?

    pozdrawiam
    Hubert