  • Data: 2003-12-16 11:44:06
    Temat: Kredyt w PKO BP - ich mentalność...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Komitet kredytowy przyznał mi kredyt w wysokości 200.000 zł
    na Wibor S-3M + 1,5pp. W dniu dzisiejszym to jest 6,65 z PLN.
    Jestem zadowolony i pojechałem dzisiaj z żoną i dzieckiem
    podpisać umowę. Wcześniej wyjaśniałem wątpliwości z pewną miłą
    Panią, która jednak wprowadziła mnie w błąd. W końcu nie podpisałem
    umowy i szlag mnie trafił. Oto dlaczego:

    Zobowiązałem się w celu lepszego potraktowania mnie do tego,
    że przeniosę pieniądze z mBanku do Inteligo (PKO w końcu, nie?).
    A okazało się, że mam przenieść rachunek firmowy (DG) - a środki
    z mBanku na ich świetne SUPERKONTO (oprocentowane na 0,1%).
    Powiedziałem, że absolutnie się na to nie zgadzam, bo to ogranicza
    moją swobodę prowadzenia działalności gospodarczej, a kasy
    z mBanku nie dam na SUPERKONTO z oczywistych względów. To ostatnie,
    zresztą, traktuję jako zło konieczne, niezbędne do spłacania rat
    kredytu. Na to pani naczelnik powiedziała mi, że im zależy, żeby
    te konta były używane. I tu jest clue sprawy: Oni sobie przy okazji
    dawania kredytów robią statystyki na tych swoich starych, zwykłych
    marmurowych kontach. Inteligo traktują jako coś obcego i to dla
    pracowników w kredytówce temat nieznany. Aż dziw bierze, że wciąż
    nie ma połączenia funkcjonalności tych dwóch ofert. Samo zakładanie
    konta zajęło mi wczoraj 1,5 godziny, przy 4-ech osobach przede mną.
    Już dawno zapomniałem, jak to jest w marmurach. Nie na darmo mówią,
    że PKO BP - to bank dla emerytów.

    Ostatecznie mają się nad tym zastanowić i na specjalnie zwołanym
    zebraniu mają ustlić. Ciekaw jestem, czy się uda. Dam znać.

    Tak na marginesie, to dostałem pozytywne odpowiedzi z 4-ech banków,
    u których ubiegałem się o kredyt. Wybrałem PKO - bo dało mi najlepszą
    ofertę.

    Pzdr,
    Bam