eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt ... na mieszkanie - zabezepiczeniem inne mieszkanie › Kredyt ... na mieszkanie - zabezepiczeniem inne mieszkanie
    From: "Sadir" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt ... na mieszkanie - zabezepiczeniem inne mieszkanie
    Date: Wed, 6 Apr 2016 18:46:57 +0200

    Planuję kupić mieszkanie od developera.
    Mam w sumie 6 rat ale na 2 ostatnie raty raczej nie będę miał kasy. Może
    uzbieram po rodzinie ale tego nie wiem na 100%.
    Ponieważ mam inne mieszkanie to tak sobie myślę czy to mieszkanie może być
    zabezpieczeniem kredytu na te 2 raty?
    Jak to wygląda kosztowo? To będzie kredyt na np. rok albo 2. Taki kredyt
    będzie dużo droższy od hipotecznego?