    From: "Raad" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny w Fortis Banku
    Date: Thu, 20 Oct 2005 23:59:40 +0200

    Witam,

    Ma ktoś może jakieś uwagi, do nowej oferty kredytu hipotecznego w Fortisie,
    kredyt w CHF. Kredyt na 100% oprocentowanie 1,88%. (1% marży, 0,88%
    libor6M).
    Dostałem (nie z banku, w banku nie chcieli dac dopuki nie bedzie decyzji o
    kredycie) wzor umowy i troszke sie przestraszyłem czy słusznie??

    przykłady:

    "Na wypadek nadzwyczajnej zmiany sytuacji społeczno-politycznej, względnie
    ekonomicznej Szwajcarii, mającej istotny wpływ na ocenę ryzyka związanego z
    walutą CHF, Bank zastrzega możliwość zmiany waluty na PLN lub inna walutę
    wymienialną, w której udziela kredytowania zgodnie z aktualną ofertą."

    Jak to rozumieć?
    Czy inne banki też wymagają co roku PITA ?? permanentna inwigilacja ;)
    Ogólnie jakieś uwagi do kredytów w tym banku?

    Za wszelkie sugestie i komentarze z gory dziekuje.

    Pozdr
    Raad