  • Data: 2010-05-25 11:36:45
    Temat: Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba kazdy bank wymaga ubezpieczenia na zycie przy zaciaganiu KH.

    W regulaminach roznych bankow czytalem ze nie musi to byc ubezpieczenie
    kupione w danym banku, moze byc prywatne, ale trzeba dokonac cesji takiego
    ubezpieczenia.

    Czy oznacza to ze jesli pracodawca oplaca mi ubezpieczenie grupowe, i ja
    wpisze bank jako glownego uposazonego to dla banku bedzie to wystarczajace?

    Ktos z Was mial juz moze taki przypadek i bank zadowolil sie ubezp. grupowym
    w pracy?

    --
    Sinus