  • 1. Data: 2004-06-22 15:32:22
    Temat: Kredyt dla 6-miesiecznej firmy
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    Witam,

    moze jestescie w stanie podpowiedziec mi gdzie moge sie starac o kredyt
    obrotowy, przy zalozeniu, ze moja firma dziala dopiero 7 miesiac...
    Multibank i Mbank oraz Raiffeisen odpadaja...
    Interesuje mnie kredyt w wysokosci ok 20-30 kzl...

    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2004-06-22 16:41:23
    Temat: Re: Kredyt dla 6-miesiecznej firmy
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > Multibank i Mbank oraz Raiffeisen odpadaja...
    > Interesuje mnie kredyt w wysokosci ok 20-30 kzl...

    Looknij tutaj , wprawdzie to nie jest tpowy kredyt obrotowy ale prawie
    http://www.bph.pl/pl/firmy/harmonium/p_harmonium_sta
    rt

    Moze przypadniecie sobie do gustu.

    pozd