    From: camasa <c...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Date: Sat, 03 Feb 2007 09:43:35 +0100

    Witam!
    Dwa dni temu krew mnie zalała, gdy dostałem wyciąg z banku a w nim
    informacja o wypłacie całego przyznanego limitu. Krótko jak w tytule
    "Kradzież pieniędzy z karty kredytowej."

    Problem w tym że:
    1. Nie dokonywałem tych wypłat ani ja ani nikogo nie upoważniałem by to
    zrobił.
    2. Nikomu nie udostępniałem KK ani PIN-u.
    3. KK od dłuższego czasu leżała w tzw. bezpiecznym miejscu.
    4. "Zakazanych wypłat" dokonano w styczniu br.

    Z KK korzystałem dwa razy w czerwcu (lub lipcu) i listopadzie 2006 roku.

    Oczywiście zgłosiłem sprawę na Policję i poinformowałem również o
    sprawie Bank.

    Co jeszcze zrobić mogę? Jakie mam prawa? W jaki sposób ktoś mógł dokonać
    wypłaty z bankomatu jeżeli KK była u mnie w domu?

    Czy może istniej jakieś stowarzyszenie lub organizacja która może pomóc
    prawnie w tej sprawie.

    Czy KK można podrobić jak mój PIN stał się informacją "jawną".

    Może ktoś miał podobne doświadczenie.

    pozdrawiam
    camasa