  • 1. Data: 2008-02-09 12:17:18
    Temat: Konto w mBanku przez mKiosk
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Czy zakładał ktoś konto w mbanku, ale nie online a przez mKiosk?

    Ile to trwa? (napewno krócej niż online). Czy wszysto załatwia się w mKiosku
    czy też trzeba czekać na jakieś przesyłki poczt(karta mnie nie interesuje -
    samo ekonto+emaxplus).

    Ktoś może opisać jak to wygląda? (Ktoś kto to przechodził).

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-02-09 15:18:04
    Temat: Re: Konto w mBanku przez mKiosk
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    fatrix pisze:
> [...]
    > interesuje - samo ekonto+emaxplus).
    >
    > Ktoś może opisać jak to wygląda? (Ktoś kto to przechodził).

    Tyle samo dokładnie. W mKiosku składasz tylko wniosek - który idzie
    pocztą wewnętrzną do mBanku i procedura później taka sama jak przez
    internet.

    pozdrawiam,
    Kamil,
    mRadny

  • 3. Data: 2008-02-12 21:37:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 9 Feb 2008 13:17:18 +0100, "fatrix"
    <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote:

    >Ile to trwa? (napewno krócej niż online).
    Czemu krocej? :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info