  • 1. Data: 2008-02-09 06:50:54
    Temat: Zmiana KK BPH na Pekao
    Od: f...@p...onet.pl

    Mam pytanie do bylych klientow BPH, ktorych dotknela juz ta 'wymuszona' zmiana
    kart kredytowych.

    Czy po przejsciu na karty Pekao S.A. wszystkie funkcjonalnosci KK BPH zostaly
    zachowane? W szczegolnosci chodzi mi o mozliwosc wykonywania przelewow z karty
    za posrednictwem systemu bankowosci elektronicznej? Chyba Pekao nie
    udostepnial takiej mozliwosci dla swoich oryginalnych kart?

    Czy okresy rozliczeniowe nie ulegly zmianie? Czy przy zamianie karty bank np.
    nie weryfikuje (podwyzsza) limitu KK?

    Pozdrawiam,

    F.

  • 2. Data: 2008-02-09 09:03:16
    Temat: Re: Zmiana KK BPH na Pekao
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-09 07:50, f...@p...onet.pl stwierdził, że:
    > Czy po przejsciu na karty Pekao S.A. wszystkie funkcjonalnosci KK BPH zostaly
    > zachowane?

    Obecnie nie - docelowo tak.

    Nowe karty nie są widocznie w sez@mie (będą w Pekao24).

    > Chyba Pekao nie
    > udostepnial takiej mozliwosci dla swoich oryginalnych kart?

    Udostępnia.

    > Czy okresy rozliczeniowe nie ulegly zmianie?

    Nie, pozostają takie same.

    > Czy przy zamianie karty bank np.
    > nie weryfikuje (podwyzsza) limitu KK?

    Nie podwyższa.