  • 1. Data: 2002-12-29 23:52:39
    Temat: Konto firmowe (wiem ze bylo)
    Od: "foxtrot" <foxtrot[m@upa]wp.pl>

    Witam,

    sprawe mam powazna, inaczej nie zawracal bym Wam gitary.
    Firma:
    10-15 pracownikow, kredyt powyzej 400tys, obroty powyzej 500tys netto
    miesiecznie, wplaty zarowno gotowkowe jak i przelewowe.
    Platnosci wylacznie przelewem (drobne sumy, np paliwo - z kasy).
    Obecnie konto w Banku Spodzielczym + wspomagajace w Handlowym.
    Planuje sie wyniesc i pytanie jest dokad ?
    Miejscowosc to Raszyn pod Warszawa. Najblizsze banki to BZWBK, Kredyt, ew.
    PKO S.A (troche dalej).
    Internetowe banki chyba odpadaja ze wzgledu na codzienne wplaty gotowkowe
    (chyba, ze sie myle).
    Konieczna jest dobra obsluga internetowa (przelewy itp), takie cos jak w
    Handlowym, absolutnie odpada.
    Docelowo chcialbym sie do ktoregos z w/w bankow przeniesc wraz z calym
    kredytem i dobrodziejstwem inwentarza, wiec zalezy mi na dobrym wyborze.
    Mozliwe byly by inne obecne w wawie banki, jesli by mi ktos wykazal
    zasadnosc wyboru.

    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki (ew. miejsca gdzie szukac informacji)
    [jesli dostane jakis bezzasadnie glupi komentarz to obiecuje wyslac
    chlopakow z wioski ;) ]

    pozdrawiam

    --
    foxtrot vel MarcinG

    PalmVx@32mHz
    Siemens ME45@Idea

  • 2. Data: 2002-12-30 00:18:27
    Temat: Re: Konto firmowe (wiem ze bylo)
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    Dawno temi foxtrot o slodko brzmiacym adresie <foxtrot[m@upa]wp.pl>
    obwieścił:

> [...]

    > Docelowo chcialbym sie do ktoregos z w/w bankow przeniesc wraz z calym
    > kredytem i dobrodziejstwem inwentarza, wiec zalezy mi na dobrym

    Dlaczego w Handlowym obsługa elektroniczna odpada? Uzywasz CD
    czy Gonca?

    Co do kredytu, to i tak zadecyduje zdolnosc kredytowa . . . A reguly sie
    teraz zaostrzyly chyba wszedzie.

  • 3. Data: 2002-12-30 01:00:29
    Od: "foxtrot" <foxtrot[m@upa]wp.pl>

    Sebol wrote:
    > Dlaczego w Handlowym obsługa elektroniczna odpada? Uzywasz CD
    > czy Gonca?
    CD, strasznie to malo elastyczne i nad skomplikowane jest.

    > Co do kredytu, to i tak zadecyduje zdolnosc kredytowa . . .

    to raczej logiczne, chodzi mi raczej o to gdzie mi bedzie lepiej, a nie czy
    mnie zechca :)

    --
    foxtrot vel MarcinG

    PalmVx@32mHz