  • 1. Data: 2006-06-27 19:54:56
    Temat: Kombinacja Kredytowa
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Witam,
    Sytuacja:
    mamy dużą zdolność kredytową, ale oszczędności sie jeszcze nie dorobiliśmy.
    Na rynku nieruchomości Krakowa jest chora sytuacja - developer stawia
    warunki, ludzie wpłacaja kasę _przed_ otrzymaniem pozwolenia na budowę
    przez developera. Niestety jestem w sytacji takiej, że muszę brać udział w
    tej kretyńskiej zabawie. Developer stawia warunek - jesli chcę sobie
    zaklepać mieszkanie i zamrozić jego cenę, muszę wpłacić 20% wartości
    mieszkania. Moim problemem jest ryzyko które podejmuję, ale też brak tych
    20% - kredyt hipoteczny nie wchodzi w grę, bo oczywiscie pozwolenie w toku..
    Pytanie:
    Czy mozliwe jest, i w jakim banku ewentualnie zrobienie czegoś takiego:
    biorę niekorzystny kredyt gotówkowy na 20% wartości mieszkanai (bo bez
    pozwolenia na budowę nie dostanę oczywiście hipotecznego), po paru
    miesiącach biorę konsolidacyjny hipoteczny ? Zakładam, że zdolnosci
    kredytowej mi wystarczy, bo inaczej sensu to nie ma.

    Tomek

  • 2. Data: 2006-06-28 10:55:21
    Temat: Re: Kombinacja Kredytowa
    Od: Qubacz <q...@s...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 21:54:56 +0200, WuTomek <w...@p...wywal_to.fm>
    napisał:

    > Pytanie:
    > Czy mozliwe jest, i w jakim banku ewentualnie zrobienie czego? takiego:
    > bior? niekorzystny kredyt gotówkowy na 20% warto?ci mieszkanai (bo bez
    > pozwolenia na budow? nie dostan? oczywi?cie hipotecznego), po paru
    > miesi?cach bior? konsolidacyjny hipoteczny ? Zak?adam, ?e zdolnosci
    > kredytowej mi wystarczy, bo inaczej sensu to nie ma.

    Linia kredytowa do rachunku w Multibanku i (chyba) w mBanku.
    W momencie brania hipotecznego kredyty są konsolidowane,
    dodatkowo mozna skonsolidowac karty kredytowe.

    kuba

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2006-06-30 21:10:50
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Dzięki,
    niestety mam problem z zabezpieczeniem kredytu. Muszę się jeszcze dopytać.
    Pozdrawiam
    Tomek