  • 61. Data: 2004-04-02 16:32:31
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Paweł" <n...@m...pl> wrote in message
    news:c4k2h7$jbh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > więc to co mówiłem od początku - jedyne logiczne rozwiązanie to udzielanie
    > rabatu za płatność gotówkową - tego umowa z polcardem czy innymi raczej
    nie
    > może zabronić i po kłopocie - Ty będziesz zadowolona że możesz sobie
    płacić
    > kartą (cenę o 70 zł wyższą)
    > a ja będę zadowolony że mogę zapłacić gotówką wyciągniętą z bankomatu i
    > dostanę cenę 70 zł niższą niż ty (czyli tą normalną ;-)

    Wlasnie, chyba juz najwyzszy czas zeby aklajerzy oraz UOKiK zaczeli cos
    robic w kierunku zmian. Umowa PolCardu jest do d***. Zapis powinien byc
    blizszy intencjom jego umieszczenia u umowach, czyli zabraniac przy
    transakcjach kartowych stosowania wyzszych cen niz przy innych formach
    platnosci. Powinna byc rowniez zawarta informacja o karze, jaka zostanie
    nalozona przy nie przestrzeganiu tego zapisu. Naszym organom skarbowym
    rowniez powinno zalezec na zapobieganiu praktykom [zwlaszcza tym
    nieuczciwym] zniechecajacym do obrotu bezgotowkowego [latwiejsza kontrola,
    mniejsza szara sfera].

    Maciej

  • 62. Data: 2004-04-02 17:28:06
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Paweł" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a ja będę zadowolony że mogę zapłacić gotówką wyciągniętą z bankomatu i
    > dostanę cenę 70 zł niższą niż ty (czyli tą normalną ;-)

    Tak tylko zauwaz ze mozna to interpretowac w druga strone. Dwie rozne ceny.
    Rabat dla klienta placacego gotowka, cena normalna dla klienta placacego
    karta... wiec mozna to okreslic tez i tak: normalna cena dla klienta
    placacego gotowka, wyzsza cena dla klienta placacego karta...

    Pozdr,
    Leo

  • 63. Data: 2004-04-02 20:20:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > oki, nie będę ciągnął teorii spiskowych - zobaczymy jak to wszystko będzie
    > wyglądało za kilka lat
    > bo póki co to jest jak jest

    I dobrze jest. Ja mam wybór.

> [...]
    > a ja będę zadowolony że mogę zapłacić gotówką wyciągniętą z bankomatu i
    > dostanę cenę 70 zł niższą niż ty (czyli tą normalną ;-)

    Tylko, że są sklepy, gdzie ceny są normalne i na dodatek można zapłacić
    kartą. I tam właśne kupuję.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 64. Data: 2004-04-04 23:59:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    vpw <v...@p...onet.pl> writes:

    > Uwazam prowizje centrow rozliczeniowych za czyste zlodziejstwo. Praktycznie
    > za utrzymywanie elektronicznego systemu rozliczeniowego pobieraja procent
    > (spory) od obrotu gospodarczego.

    Ponosza jednak takze ryzyko, z czegos to trzeba pokryc. No i wszyscy
    musza sie z tego utrzymac.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 65. Data: 2004-04-05 00:07:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    vpw <v...@p...onet.pl> writes:

    > To ja takich sklepow nie znam. Jesli porownam ceny w sklepach od ceny z
    > hurtowni to po prostu glowa boli. Za 5-8 % to by mi sie nie oplacalo jechac
    > do hurtowni i jeszcze placic oplaty jednorazowej za male zamowienie i
    > wystawienie faktury. A jednak te roznice w cenie sa duzo wyzsze.

    Co to za hurtownia?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 66. Data: 2004-04-05 09:29:24
    Od: "Michał Mokosa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > A moze trzeba bylo Citi lub BPH/PBK, albo jeszcze inna?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    Informacja nie byla zartem :-) Placilem VC BZWBK, ale to nie mialo
    znaczenia, bo spytalem czy to akurat ten bank jest tak honorowany. Sklep
    miesci sie na Swietokrzyskiej przy rondzie ONZ (W-wa), moze to kwestia
    sklepu?
    pzdr
    Michal Mokosa

  • 67. Data: 2004-04-07 11:32:28
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klie
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Glenn z adresu: <g...@b...pl> napisał(a):

    > Niech zostaną. Jak na razie z punktu widzenia klienta sprawują sie
    > lepiej. Ceny niższe, kartą mogę płacić nawet 2 PLN i nikt mi prowizji
    > nie usiłuje doliczać.

    Otóż właśnie okazuje się, że nie wszystkie. Wczoraj w Almie odmówiono mi
    przyjęcia płatności kartą.
    Więcej w wątku 'Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą pow'.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 68. Data: 2004-04-07 11:41:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Otóż właśnie okazuje się, że nie wszystkie. Wczoraj w Almie odmówiono mi
    > przyjęcia płatności kartą.
    > Więcej w wątku 'Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą pow'.

    Miałam na myśli sklepy większych sieci- Tesco, Geant, Auchan itp.