  • 1. Data: 2003-07-08 13:52:02
    Temat: Klient Pekao SA i aktualnie szkolony doradca klienta VIP.
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    Witajcie!

    Zastanawiam się nad systemem szkoleń w Pekao SA. Od ub. tygodnia próbuję się
    skontaktować z doradcą który stale jest na szkoleniach zewnętrznych lub w
    oddziale (chyba dot. TelePekao24) i "do siebie" wraca jedynie wraca jedynie
    podczas przerw w szkoleniu. Współczuję mu z całego serca i zastanawiam się
    co trenerzy chcą uzyskać przy takim systemie szkoleń. Oto kilka z moich
    uwag:
    1. Jako klient zostaje pozbawiony s w o j e g o doradcy, zamiast niego mam
    do dyspozycji okrojoną obsługę i minimalną usługę.
    2. Jak doradca ma zostać skutecznie wyszkolony, skoro nawet podczas przerw
    nie może odpocząć? Kto wierzy w koncentrację uwagi przez tak długi czas? Ja
    na pewno nie, a w swoim zakresie przeszkoliłem już wioskę osób.
    3. Ze względu na szkolenia, doradca pozostaje po godzinach aby na bieżąco
    zająć się obsługą swoich klientów. Wprawdzie słono płacę za rachunek i nie
    powinienem mieć żadnych obiekcji aby pójść do doradcy po bez mała 10.
    godzinach jego pracy, ale na razie tego zrobię ze względu na szacunek do
    niego.

    Parafrazując, "Uebung macht frei", ale w czasie wolnym do Pekauschwitz się
    nie wybieram.

    Pozdrawiam.
    amur

  • 2. Data: 2003-07-08 17:39:38
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    :)))
    Samo życie.

    Przypomina mi to sytuacje z pewnej duzej firmy, gdy zadzwoniłem i poprosiłem
    o połączenie z szefem, panienka opryskliwym głosem dajacym do zrozumienia,
    że jej przeszkadzam, odpowiedziała

    - NIE MA JEST NA SZKOLENIU "Customer focus" - tu kaleczac angielski, tak że
    wyszło fuck'us co nie było dalekie od prawdy :)

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl