  • Data: 2002-07-18 18:56:03
    Temat: Kilka pytań z różnej beczki...
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie grupowicze,

    Mam kilka pytań dotyczących przeróżnych banków, może mi ktoś pomoże (na
    stronach nie ma wyraźnych informacji).

    1. Które banki z poniższych udostępniają przez internet rachunek
    walutowy w USD i/lub EUR równolegle z ror-em, z możliwością przelewów
    pomiędzy własnym rachunkiem PLN a walutowym (tak jak kiedyś w handlo):

    -Integrum BGŻ
    -Fortis e-pakiet
    -BZ WBK Konto24 Plus
    -Citibank
    -Lukas

    2. Które banki umożlwiają wgląd do swojej karty kredytowej przez
    Internet/telefon?

    -WBK
    -Lukas
    -Citi

    3. Jak ma się pkt. 2 w przypadku nieposiadania konta w każdym z nich?
    (opłaty etc.)

    4. Czy Citibank Online nadal bazuje wyłącznie na stałym haśle do
    wszystkich operacji, czy np. wprowadzili hasła jednorazowe? Jeśli nadal,
    to czy można zamówić ograniczony dostęp (np. tylko wgląd do salda).

    5. Czy którykolwiek bank oferuje kartę wypukłą, którą NIE MOŻNA płacić w
    sieci?

    Tak wszystko naraz w jednym poście, ale mi się nazbierało :)

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *