eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiepskie strony bankow... › Kiepskie strony bankow...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.one
    t.pl!not-for-mail
    From: "minik" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kiepskie strony bankow...
    Date: Wed, 29 May 2002 19:12:14 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <ad326f$t07$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1022692367 29703 213.76.244.131 (29 May 2002 17:12:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 May 2002 17:12:47 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:185035
    [ ukryj nagłówki ]

    "Bankowe witryny pod lupą
    Szymon Augustyniak (2002.05.29, ŚR )
    Według badania Forrester Research, żaden z 20 największych tradycyjnych
    europejskich banków detalicznych nie posiada strony internetowej, która
    spełniałaby w pełni wymogi użyteczności.

    Nawet sklasyfikowane najwyżej strony takich banków jak Credit Suisse,
    Deutsche Bank i Halifax "nie zdały" testu funkcjonalnej użyteczności w
    badaniu Forrester Research.

    Największe europejskie banki detaliczne wydają rocznie od 20 do 50 mln EUR
    na rozwój swoich serwisów internetowych. W ub. roku pozyskały w sumie 20 mln
    nowych klientów, w tym czasie liczba wszystkich klientów europejskich banków
    internetowych wyniosła 64 mln.

    W 2001 roku średnio 1/3 budżetów przeznaczona była na layout i nawigację,
    1/3 na narzędzia transakcyjne, a reszta na zawartość czy badanie ruchu. W
    tym roku banki zapowiadają skupienie się na usprawnieniu procesów
    transakcyjnych za pośrednictwem swoich serwisów.

    Tymczasem według oceny autorów raportu Forrester Research, to nadal
    nawigacja stanowi jeden z najsłabszych punktów tych serwisów. Połowa stron
    nie posiada wewnętrznych wyszukiwarek, tylko kilka oferuje pomoc. Rzadko
    kiedy na stronie znajduje się ponadto informacja o poufności danych
    użytkowników i na temat polityki prywatności."

    Za computerworld.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.05.02 22:12 AMRA

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1