  • 31. Data: 2002-01-30 22:34:09
    Temat: Re: Kiedy mBank i karty chip-owe?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał w wiadomości ..

    > To sobie izzy wyrob, tez jest ladna. A na pewno tansza od chipa.

    A jakie ladne sa karty do automatow
    telefonicznych.
    ;-))

  • 32. Data: 2002-01-30 22:38:10
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" napisał w wiadomości ...

    > chip for ...chip :-))

    Przednie!!! Dowcip dnia (a moze i miesiaca).
    No, ale byl odpowiedni material. Jak to mowil Stuhr :
    "spiewac kazdy moze...."

    JO

  • 33. Data: 2002-01-30 22:47:23
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A jakie ladne sa karty do automatow
    > telefonicznych.
    > ;-))

    ale poco mi karta do automatu,
    płatnicza to przynajmniej zdobi portfel bo do czegoś służy

  • 34. Data: 2002-01-30 22:49:31
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Po raz drugi, jednego dnia, powaliles mnie
    > na podloge. To wyczyn.

    wiem. przecież karta to nie tylko kawałek plastiku do płacenia i noszenia w
    portfelu bo przecież czym ładniejsza karta tym chętniej się ją używa.

  • 35. Data: 2002-01-30 22:50:28
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Przednie!!! Dowcip dnia (a moze i miesiaca).
    > No, ale byl odpowiedni material. Jak to mowil Stuhr :
    > "spiewac kazdy moze...."

    chyba "fałszować każdy może..."

  • 36. Data: 2002-01-31 07:58:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 11:47:23PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > ale poco mi karta do automatu,
    > płatnicza to przynajmniej zdobi portfel bo do czegoś służy

    "Tanie piwo jest dobre, bo jest dobre i tanie"

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-02-03 16:29:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 30 Jan 2002 23:26:56 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >ano tak.
    >a pozatym to może coś wymyślą i nidługo zobaczymy chip z napisem inteligo.

    Predzej ten chip bedzie mial napis gemplus (np) :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl