    From: "Jurek" <j...@a...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kasa Mieszkaniowa - sprawdzanie przez fiskus- pytanie
    Date: Sat, 20 Jul 2002 14:22:23 +0200

    Hej!

    Mam pytanko...

    Widzicie, mam Kase Mieszkaniową, założyłem sobie 17 grudnia ( hihihi, żeby
    się załapać na ulge...) i pytanie moje jest takie, czy Fiskus sprawdza
    dokładnie czy pieniądze wydałes na budowe domu czy nie...

    O co chodzi?

    Mianowicie słyszałem że strasznie trudno jest wziąźć kredyt kontraktowy w
    Kasie Mieszkaniowej, bo jest to de facto nie na rękę bankom...
    Ale jak banki dawały te kredyty, to sprawdzały tez na co wydajesz kase....

    A ja chce olac kredyt kontraktowy, tylko po trzech latach oszczędzania
    wycofac kase z Kasy Mieszkaniowej.
    Wiem że wtedy bank nie będzie ingerował na co wydaję kase....

    Pytanie....
    Czy Fiskus bedzie to spradzał wtyjątkowo dokładnie czy tak jak zawsze?

    Dzięki

    Pozdrawiam

    Jurek