  • 11. Data: 2004-02-25 16:45:05
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c1id81$ina$1@news.polbox.pl...

    > przychodza
    >
    > Podejrzewam, że chodzi o to, że masz rachunek też. Jak masz samą kartę to
    > kicha.

    Mozliwe, nie przecze. Zreszta najpierw mialem konto, potem dopiero karte.
    Choc adres zmienialem jak juz mialem i konto i karte.

    > Ale też myślę - sprawdź w Citi jaki mają Twój adres zamieszkania :) Bo to
    > nie musi być adres zameldowania z dowodu. Móże ten adres wpisali Ci w
    > miejsce adresu zamieszkania?

    No wlasnie tak mi sie wydaje. Mi wlasciwie wszystko jedno. :)

    sq

  • 12. Data: 2004-02-25 16:45:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-25 16:47, Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > Może Marcin nam wyja?ni jak to jest? :)

    Bo na wniosku podaje sie adres zamieszkania
    (tam_gdzie_fizycznie_mieszkasz), a nie zameldowania, dlatego :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2004-02-25 16:45:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-25 15:59, Użytkownik KK napisał:

    > Podejrzewam, że chodzi o to, że masz rachunek też.

    Jakie to ma znaczenie?

  • 14. Data: 2004-02-25 17:40:42
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > No to chała. Nie nadaję sie na ich klientkę, bo gdzie indziej mieszkam niż
    > mam "w papierach". A w pracy nie będę kart/wyciągów odbierać. Chyba trochę
    > przegięli.

    Cuś mnie tu nie halo... Ja gdzie indziej jestem zameldowany, gdzie indziej
    pracuję :), a gdzie indziej mieszkam. Wyciągi (i karty)przychodzą do mnie do
    domu - na adres korespondencyjny. Ale jest to adres z ulicą i numerem
    domu/mieszkania a nie skrytka pocztowa.

    MaciejK

  • 15. Data: 2004-02-25 23:45:56
    Od: sebol <l...@s...pl>

    KK wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko :) Który z banków wysyła
    > - wyciągi do karty kredytowej
    > - same karty kredytowe
    > na adres korespondencyjny będący SKRYTKĄ POCZTOWĄ?

    sprawdz BPH. Mi raz ukradli karte ze skrzynki pocztowej to wpisali mi
    adres do koresepodencji na placowke w banku - wiec moze da sie i na skrytke.

    --
    l...@s...pl

  • 16. Data: 2004-02-26 07:52:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 00:45, Użytkownik sebol napisał:
    > sprawdz BPH. Mi raz ukradli karte ze skrzynki pocztowej to wpisali mi
    > adres do koresepodencji na placowke w banku - wiec moze da sie i na
    > skrytke.

    Da się ;>

  • 17. Data: 2004-02-26 08:56:56
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Jakie to ma znaczenie?

    Kiedy ja otwierałem tylko kartę to twierdzili, że nie da się zarejestrować
    adresu korespondencyjnego dodatkowego. To samo potem 2 razy przerabiałem w
    CitiSłoniu. Albo wprowadzali mnie w błąd, albo ma znaczenie, że dla osób z
    kontem - ten adres jest rejestrowany np w module rachunku.

    pzdr
    KK

  • 18. Data: 2004-02-26 09:50:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 15:32:21 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

    >Boże, już żałuję, że zadałem to pytanie tutaj - zero wiarygodności będzie :)
    >Citi nie wysyła KART KREDYTOWYCH na skrytki z jednego prostego powodu - nie
    >da się zarejestrować u nich adresu do wysyłki karty kredytowej - wysyłają
    >tylko na adres zamieszkania albo do pracy - przerabiane osobiście.

    Patrz, znowu bzdury piszesz....
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2004-02-26 09:50:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 15:43:53 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

    >Przy karcie kredytowej nie mają takiego pola jak adres korespondencyjny -
    >wogóle.

    Patrz, to jak mi na korespondencyjny wysyłają?
    --

  • 20. Data: 2004-02-26 09:51:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 15:59:11 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

    >Podejrzewam, że chodzi o to, że masz rachunek też. Jak masz samą kartę to
    >kicha.

    Mam sama kartę. I nie mam multiklapek na oczach.

    --