    From: "vis" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta kredytowa BPH a PeKaO SA
    Date: Sun, 20 Jan 2008 15:23:32 +0100

    Jestem posaidaczem KK BPH (tego starego). Teraz, nie pytajac sie mnie o
    zdanie karte przejelo PeKaO.
    Przyslali mi nowy PIN, nowa karte i kaza teraz jej uzywac. Pisza, ze warunki
    umowy nie ulegaja zmianie.
    Dla mnie istotna czescio umowy jest oplata za wznowienie. Do tej pory bylo
    to 75 zl. Wlasnie przeszukiwalem
    TOiP w poszukiwaniu ile teraz bedzie kosztowalo odnowienie i tej informacji
    nie moge znalezc (Pekao
    MasterCard Credit SILVER). No nie do konca. Na stronie,
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni3s11.xml?/sid=33
    /lang=PL/707434-932311-68213
    sa wybrane oplaty i prowizje, tylko, że nie wiadomo z jakiej daty sa to
    informacje i
    czy nie ma opłat DODATKOWYCH.

    1) Co sie stanie jezeli w terminie do 3 lutego ("Nowa karta platnicza
    zostanie zastepuje dotychczas
    posiadana karte Banku BP SA, ktora zostanie zablokowana w dniu 02.02.2008
    r.") nie auaktywnie nowej karty?
    2) Czy moge wystapic wobec banku z pozwem za jednostronne zerwanie umowy, za
    ktora zostala z gory
    pobrana oplata?

    pozdr
    vis