  • 1. Data: 2003-12-18 11:48:35
    Temat: Karta PANI pre-piad z ING BSK
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Skoro tak rozgorzała dyskusja o darmowych wypłatach z Euronetu dla klientów ING
    BSK i o karcie pre-paid, to może mi ktoś coś powie ciekawego o karcie PANI.
    Mam kartę pre-paidową ważną dwa lata z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem.
    Czy karta PANI jest jeszcze wydawana? Ile kosztuje obecnie jej wydanie i czy
    wydawana jest na tych samych zasadach co poprzednio w słynnej promocji wiosennej?

    I w końcu najważniejsze pytanie! Jakie ta karta daje rabaty i gdzie? PANI
    zapowiadała, że będzie jakiś specjalny program rabatowy do tego. Widzę, że sama
    gazeta ma wielkie trudności, bo zmienia co chwilę redaktorkę naczelną i wydawcę,
    więc o tym produkcie zapomnieli.

    A ... I czy będzie można kartą PANI za darmo wypłacać z Euronetu?