  • 11. Data: 2013-09-17 13:20:05
    Temat: Re: Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-17 11:34, luc pisze:

    > "opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

    oraz - dalej zaprzeczenie:

    "natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z
    Tabelą Opłat i Prowizji."

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-09-17 13:39:21
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 17 września 2013 13:20:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > oraz - dalej zaprzeczenie:
    >

    > "natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z
    >
    > Tabelą Opłat i Prowizji."

    A niech sobie piszą, co chcą - najważniejsze, że na wyciągu jest pozycja:

    16/09 ZWROT OPŁATY ZA POTWIERDZENIE PRZELEWU

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2013-09-20 11:25:33
    Od: luc <b...@g...de>

    Sprawdźcie swoje potwierdzenia PDF, czy opis przelewu się zgadza. Ostatnio robiłem
    taki z opisem na max znaków i w PDF jest kaszana. Na reklamację odpisali, że
    analizują sprawę i można zamówić papierowe potwierdzenie. Ciekawe, czy trzeba będzie
    reklamować opłatę za ich niedoróbkę?

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2013-09-24 14:46:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 7...@g...co

    : Odpisali:

    : ========================
    : Szanowny Panie,
    : W odpowiedzi na Pana reklamację, informujemy, że opłaty za potwierdzenia przelewów
    zostały wycofane.
    : Potwierdzenia zamawiane przez CBOL w formie PDF są bezpłatne, natomiast
    potwierdzenia zamawiane
    : i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

    : Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.
    : ========================

    I tak powinno być w każdym banku. :)
    Skąd znamy powyższe słowa? Ano z reklam banku, który niegdyś do
    upadłego walczył o każdą opłatę -- aż zastąpiony został przez
    Agricolę... :)

    BTW -- Citi proponuje inwestowanie w dzieła sztuki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-09-24 16:46:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 0...@g...co

    : 2) czy oddadzą prowizje pobrane

    Oddadzą. :)

    : niesłusznie?

    (; A co to ma do rzeczy? ;)

    Z innej strony -- jeśli coś jest ewidentnie płatne (wysyłka potwierdzeń
    do domu pocztą tradycyjną) i nie musisz z tego korzystać, to IMO dobrze
    uczynisz, jeśli nie będziesz korzystał.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2013-09-24 16:48:30