  • 1. Data: 2006-12-02 11:01:08
    Temat: KREDYT HIPOTECZNY DLA STARSZEJ OSOBY
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    WITAM,

    mam następując epytanko - ktore banki oferują kredyty hipoteczne z
    okresem spłaty np. do 75 lub 80 lat ??? Czy w Polsce któykolwiek bank
    kredytuje do 75-80 roku zycia. Nie chodzi mi oczywiscie o okres
    kredytowania - tu mBank przebija wszystkich - 45 lat, ale kredytuje do
    60 kobiety i 65 mężczyzn.

    pozdr.
    kosio

  • 2. Data: 2006-12-02 15:34:54
    Temat: Re: KREDYT HIPOTECZNY DLA STARSZEJ OSOBY
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > kredytowania - tu mBank przebija wszystkich - 45 lat, ale kredytuje do 60
    > kobiety i 65 mężczyzn.

    Całkowicie OFFTOPIC: Żeby załapać się a 45lat mężczyzna musiałby mieć 20lat
    a kobieta 15lat w momencie udzielenia kredytu. Dla kogo to?

    Darek

  • 3. Data: 2006-12-02 19:16:42
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Darek napisał(a):

    > Całkowicie OFFTOPIC: Żeby załapać się a 45lat mężczyzna musiałby mieć 20lat
    > a kobieta 15lat w momencie udzielenia kredytu. Dla kogo to?
    >
    > Darek

    Dla frajerów co liczyć nie umieją!!
    Równie dobrze mogliby dawać na 1000 lat!! do sześćdziesiątki!!

  • 4. Data: 2006-12-03 10:08:23
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    jo44 napisał(a):

    > Dla frajerów co liczyć nie umieją!!
    > Równie dobrze mogliby dawać na 1000 lat!! do sześćdziesiątki!!

    dlatego pytam o banki, ktore krydytują do 70-80 lat. A mBank podałem
    jako przykłąd dłuygiego kredytiwania, ale nie dla starszych osób. Inna
    sprawa, że to 45 lat jest wzięte z kosmosu i nierealne.

    pozdr.

  • 5. Data: 2006-12-03 10:16:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-03 11:08, kosio21 stwierdził, że:
    > Inna
    > sprawa, że to 45 lat jest wzięte z kosmosu i nierealne.

    Jest realne, tylko pytanie po co. Różnica na racie bardzo niewielka, a
    suma odsetek do spłacenia ogromnie wzrasta.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-12-03 13:11:52
    Od: "kamil Jońca" <k...@W...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    [...]

    > Jest realne, tylko pytanie po co. Różnica na racie bardzo niewielka, a
    > suma odsetek do spłacenia ogromnie wzrasta.

    No może mieć sens przy różnego rodzaju rachunkach bilansujących. Gdzie
    dostaniesz linię kredytową w koncie na 45 lat, z jednorazową prowizją i na 5-6 % ?

  • 7. Data: 2006-12-03 16:03:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-03 14:11, kamil Jońca stwierdził, że:

    > No może mieć sens przy różnego rodzaju rachunkach bilansujących. Gdzie
    > dostaniesz linię kredytową w koncie na 45 lat, z jednorazową prowizją i na 5-6 % ?

    W tej sytuacji to owszem, masz całkowitą rację. Ale jako typowy kredyt
    hip to się nie sprawdzi (chyba, że tylko w celu zwiększenia zdolności
    kredytowej, a następnie jakiejś nadpłaty skracającej okres kredytowania).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl