eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › KK w Multi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2004-04-29 15:18:22
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: SebCz <a...@K...pl>


    >> No to jak Ci powiem, że całość (KK, Sezam i VE) w BPH otworzyłem nie
    >> ruszając się z domu, to pewnie mi nie uwierzysz ? :)
    >
    > Ja Ci nie uwierzę. Mam KK - raz trzeba sie pofatygować do banku
    > (podpisanie
    > umowy i odbiór PINu). No chyba, że VIP jesteś...

    Nie jestem VIP. Trafiłem po prostu na arcysympatyczną Panią Elżbietę,
    która (po pewnej korespondencji ze mną via mail) zorganizowała to tak, że
    WSZYSTKIE papiery, piny, kartę dostałem do domu wraz z wizytą wspomnianej
    Pani. Całość zajęła nam 20 minut, po czym podszedłem do kompa i
    aktywowałem konto w ciagu 5 minut. Jestem pod wrażeniem do tej pory. Jak
    się chce to można, jak się okazuje.

    [OT] - podobnie sympatycznie poszło mi z RB, ale to inny wątek. Może ja
    jakiś szczęściarz jestem? A może ludzie na Pomorzu jacyś tacy fajniejsi ?
    ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....


  • 12. Data: 2004-04-29 16:42:25
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SebCz napisał:
    >
    > Nie jestem VIP. Trafiłem po prostu na arcysympatyczną Panią Elżbietę,
    > która (po pewnej korespondencji ze mną via mail) zorganizowała to tak,
    > że WSZYSTKIE papiery, piny, kartę dostałem do domu wraz z wizytą
    > wspomnianej Pani. Całość zajęła nam 20 minut, po czym podszedłem do
    > kompa i aktywowałem konto w ciagu 5 minut. Jestem pod wrażeniem do tej
    > pory. Jak się chce to można, jak się okazuje.

    Eeeee, my tu mowimy o standardowych procedurach. Moze pani bardzo
    chciala nawiazac jakas znajomosc i dlatego tak sie starala? ;-)

    Bartol


  • 13. Data: 2004-04-29 16:45:42
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    >> Nie jestem VIP. Trafiłem po prostu na arcysympatyczną Panią Elżbietę,
    >> która (po pewnej korespondencji ze mną via mail) zorganizowała to tak,
    >> że WSZYSTKIE papiery, piny, kartę dostałem do domu wraz z wizytą
    >> wspomnianej Pani. Całość zajęła nam 20 minut, po czym podszedłem do
    >> kompa i aktywowałem konto w ciagu 5 minut. Jestem pod wrażeniem do tej
    >> pory. Jak się chce to można, jak się okazuje.
    >
    > Eeeee, my tu mowimy o standardowych procedurach. Moze pani bardzo
    > chciala nawiazac jakas znajomosc i dlatego tak sie starala? ;-)

    No, jak teraz czytam przez co przechodziłeś, to się jeszcze bardziej
    cieszę, że było niestandardowo :)
    --
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....


  • 14. Data: 2004-04-29 16:49:25
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > No, jak teraz czytam przez co przechodziłeś, to się jeszcze bardziej
    > cieszę, że było niestandardowo :)

    Ja się niestety musiała standardowo udać do placówki podpisać umowę i
    odebrać PIN :-(((( .



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 15. Data: 2004-04-29 16:53:04
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    >>No, jak teraz czytam przez co przechodziłeś, to się jeszcze bardziej
    >>cieszę, że było niestandardowo :)
    >
    > Ja się niestety musiała standardowo udać do placówki podpisać umowę i
    > odebrać PIN :-(((( .

    Wiesz, moze gdybys trafila na pana, to by sie pofatygowal. Ja trafilem
    na pania, dosyc sympatyczna zreszta, ale sprawiajaca wrazenie, ze zza
    biurka to sie ona w ogole nie rusza.

    Bartol


  • 16. Data: 2004-04-29 16:55:05
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > Wiesz, moze gdybys trafila na pana, to by sie pofatygowal. Ja trafilem
    > na pania, dosyc sympatyczna zreszta, ale sprawiajaca wrazenie, ze zza
    > biurka to sie ona w ogole nie rusza.

    No cóż - teraz w razie jakichkolwiek problemów będę żądała indywidualnej
    obsługi z powołaniem na odpowiedni precedens ;-)))




    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 17. Data: 2004-04-29 16:58:25
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: SebCz <a...@K...pl>


    >> Wiesz, moze gdybys trafila na pana, to by sie pofatygowal. Ja trafilem
    >> na pania, dosyc sympatyczna zreszta, ale sprawiajaca wrazenie, ze zza
    >> biurka to sie ona w ogole nie rusza.
    >
    > No cóż - teraz w razie jakichkolwiek problemów będę żądała indywidualnej
    > obsługi z powołaniem na odpowiedni precedens ;-)))

    Służę potwierdzeniem precedensu :)

    --
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....


  • 18. Data: 2004-04-29 17:00:44
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > > No cóż - teraz w razie jakichkolwiek problemów będę żądała indywidualnej
    > > obsługi z powołaniem na odpowiedni precedens ;-)))
    >
    > Służę potwierdzeniem precedensu :)

    Dziękuję :-)))



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 19. Data: 2004-04-29 17:55:52
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c6qo7u$ffu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Eeech, czy w tym kraju wszystko musi być robione bez sensu?
    >
    >
    > oczywiscie masz tam juz konto i wynagrodzenie z tytulu
    > zatrudnienia wplywa na to konto
    > bo bez tego to d.... blada

    Oczywiście mam.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.odpowiedzialnosc.org/


  • 20. Data: 2004-04-30 07:34:13
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c6qlm7$q1n$1@inews.gazeta.pl...
    > Normalnie ręce opadają. Czy to jest aż tak skomplikowane, żeby procedura
    > wydawania karty była jednolita??

    jak juz byles w oddziale to trzeba bylo zlozyc reklamacje na tryb wydania
    karty i pracedure..
    ja juz dwa razy skladalem i poprawili...

    inna sprawa ze jesli choci o KK to u mnie byl taki przypadek. zadzwonila
    onfolinia do mnie
    z pytaniem czy w ramach promocji nie chce otrzymac karty dodatkowej za 0pln.
    Zgodzilem sie, przyslali dokumenty, ja zanioslem do oddzialu... karta
    przyszla...
    a oni naliczyli prowizje.. no i dopiero po reklamacji znalezli w systemie ze
    jej nie powinno byc..

    jesli chodzi o infolinie to swego , dwa razy mi sie to zdarzylo, ze dzwoniac
    do banku
    w celu sprawdzenia kursow dziennych waluty.. chcieli mnie koniecznie
    "zweryfikowac",
    powiedzialem ze NIE,.. w odpowiedzi uslyszalem ze w takim razie nie moga mi
    podac danych..
    Jakos wtedy nie mialem czasu skladac reklamacji, bo chetnie bym sie
    dowiedzial zcym to motywowuja..

    ogolnie mowiac... z infolinia i dzialem od kredytow to powinni zrobic
    porzadek.
    natomiast moj oddzial w Gda Gl. to sobie chwale..

    pozdro
    SirmarK



strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1