  • 1. Data: 2006-01-08 15:11:15
    Temat: Do cwaniaczkow
    Od: "wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam!

    Przeczytalem sobie wasze posty i musze powiedziec ze jestescie cholernie
    przemadzali i sumie chyba jeszcze niezbyt wiele w zyciu widziliscie. Skoro
    taka pewnosci siebie was rozsadza, to przyjedzie tutaj do Lodka a pokaze wam
    fajne i ciekawe miejsca:
    - Klub nocny w ktorym byly dyrektor jakiegos wydzialu cicibanku w Istambule
    pracuje zbierajac kufle po piwie.
    - Uliczke ktora zamiata Polak - byly wlasciciel hurtowni spozywczej.
    - Food factory w ktorej rektor Finskiego univerytetu zmywa naczynia na hot
    washu.

    Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego ze
    byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    zawsze sie znajdzie.

    Czuwaj!

    Wieslaw

  • 2. Data: 2006-01-08 15:26:03
    Temat: Re: Do cwaniaczkow
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

> [...]
    > ze
    > byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym

    Czy ty jesteś Ryszard?
    Widziałem film o tobie jak jechałeś do Lądku z kiełbasą z klubu spotowaego
    Tęcza.
    Gdzie kamień/

  • 3. Data: 2006-01-08 15:53:18
    Od: roman <r...@o...pl>

    Użytkownik wieslaw napisał:

> [...]
    > - Uliczke ktora zamiata Polak - byly wlasciciel hurtowni spozywczej.
    > - Food factory w ktorej rektor Finskiego univerytetu zmywa naczynia na hot

    Jakie ci księża zadają ludziom dziwaczne pokuty!

    --
    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 4. Data: 2006-01-08 16:04:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "wieslaw" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przemadzali i sumie chyba jeszcze niezbyt wiele w zyciu widziliscie.

    > Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego

    Oni raczej trafili tam bo byli tacy jak Ty.
    I tak jak ty się tam znaleźli

    > Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    > zawsze sie znajdzie.

    Zawsze to jakas pociecha...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2006-01-08 16:42:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wieslaw wrote:

    > Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego ze
    > byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    > zawsze sie znajdzie.

    Kazdemu sie może noga pośliznąć. Takie jest życie.
    Natomiast zamiast narzekać jaki to bank jest wredny i upierać się przy
    tym jak I.b. należy wziąć się za dupę i myśleć o tym jak z tego wyjść.
    Jeżeli postępujesz według powiedzenia "jakiego mnie panie boże
    stworzyłeś takiego mnie masz" to wiecznie będziesz te gary zmywał.
    6 tyś długu to nie jest kwota dla któraj warto by się było wieszać.

  • 6. Data: 2006-01-08 17:11:20
    Od: LM <p...@n...sig>

    wieslaw pisze 2006-01-08 16:11:
> [...]
    > washu. Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego
    Raczej byli tacy, jak Ty. Jak widać w innych krajach też można spotkać
    ludzi, którzy nie potrafią rozsądnie gospodarować pieniędzmi, a potem
    rzyć boli od upadku w dół drabiny (a winni są oczywiście inni).
    > Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    > zawsze sie znajdzie.

    Jak widać.
    > Czuwaj!
    > Wieslaw

    Ejże, w harcerstwie uczyli, jak sobie dawać radę i nie rozczulać się nad
    sobą.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 7. Data: 2006-01-08 17:19:44
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    wieslaw napisał(a):

    > przemadzali i sumie chyba jeszcze niezbyt wiele w zyciu widziliscie.

    Wiesz, były tu różne, mniej i bardziej przychylne wypowiedzi, ale jedna
    rzecz jest pewna: im szybciej zacznie się spłacać dług, choćby w małych
    kawałkach - tym mniejsze odsetki narosną. To oczywiste jak 2x2=4, bo taka
    jest natura odsetek. I nie ujmując nic Tobie, zły los każdego może trafić,
    to mogłeś sobie po prostu przeliczyć co się bardziej opłaca: dopłacić do
    tego przelewu i spłacac porcjami - czy wszystko naraz.

    Pozdrawiam i powodzenia,
    --
    ŁK

  • 8. Data: 2006-01-08 18:03:52
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    8 Jan 2006 16:11:15 +0100, w <0...@n...onet.pl>,
    "wieslaw" <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Panowie nie badzie takimi cwaniakami, bo oni tutaj trafili wlasnie dlatego ze
    > byli tacy jak wy. Ale nie martcie sie w Lodku robota z podstawowym angielskim
    > zawsze sie znajdzie.

    Oni tam trafili, bo właśnie takimi "cwaniakami" nie byli.

    Nie wpadło ci do głowy dlaczego oni są teraz twoimi sąsiadami? No to w końcu
    rusz łepetyną i zastanów się - "dlaczego oni robią teraz to samo co ja".

  • 9. Data: 2006-01-08 20:09:37
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > stworzyłeś takiego mnie masz" to wiecznie będziesz te gary zmywał.
    > 6 tyś długu to nie jest kwota dla któraj warto by się było wieszać.

    Zdecydowanie nie. Na dodatek rokrecam tutaj biznes.

    Wieslaw

  • 10. Data: 2006-01-08 20:12:28
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > rusz łepetyną i zastanów się - "dlaczego oni robią teraz to samo co ja".

    Panowie jest spora roznica. Oni zarabiali ponad 20 000 zl. Wlasciciel hurtowni
    jeszcze wiecej, a ja bylem tylko zwyklym pracownikiem z trzema kolami netto.

    Wieslaw