  • 1. Data: 2006-01-08 13:18:09
    Temat: Darmowe konto - gdzie
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    mam juz w mBank; jaki jeszcze bank polecacie ktory nie pobiera oplaty za
    konto ani na tkroym nie ma rzadnych 'haczykow' tzn. ukrytych oplat

    dzieki

    ps. moze bz wbk?

  • 2. Data: 2006-01-08 13:26:52
    Temat: Re: Darmowe konto - gdzie
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2006 14:18:09 +0100, Szczepan Majdański napisał(a):

    > mam juz w mBank; jaki jeszcze bank polecacie ktory nie pobiera oplaty za
    > konto ani na tkroym nie ma rzadnych 'haczykow' tzn. ukrytych oplat

    np. Lukas Bank (w wersji bez tokena definiujesz listę odbiorców, ew. token
    kosztuje 36 zł rocznie)

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2006-01-08 15:28:02
    Od: mm <m...@m...pl>

    inteligo 12 zł rocznie jeśli na koncie jest średnio co najmniej 100 zł

  • 4. Data: 2006-01-08 23:50:40
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    mm napisał(a):
    > inteligo 12 zł rocznie jeśli na koncie jest średnio co najmniej 100 zł

    Akurat tego banku to nie polecałbym nikomu.
    Wiecznie cos nie działa, jakies awarie w srodku dnia, a na infolini
    twierdza ze to aktualizacja systemu.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 5. Data: 2006-01-09 08:43:31
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mentos napisał(a):

    > Akurat tego banku to nie polecałbym nikomu.
    > Wiecznie cos nie działa, jakies awarie w srodku dnia, a na infolini
    > twierdza ze to aktualizacja systemu.

    I do tego jeszcze drogie przelewy!!!

    Przemek

  • 6. Data: 2006-01-09 09:29:41
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    > np. Lukas Bank (w wersji bez tokena definiujesz listę odbiorców, ew. token
    > kosztuje 36 zł rocznie)

    żywo mnie zainteresowała oferta tego darmowego banku, tylko o co chodzi z
    tym tokenem? co to wogóle jest i po co?
    co to znaczy definiować listę odbiorców? musze mieć ten token, żeby robić
    normalne jedorazowe przelewy, np za zakupy w sklepie intrnrtowym, czy
    przelanie kasy na inne konto? czy oni mają polecenie zapłaty, bo w "cenniku"
    nie widze takiej pozycji, sa tylko zlecenia stałe? wszystko w zasadzie
    rozumiem oprócz tego tokena i poleceń zapłaty

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 7. Data: 2006-01-09 09:47:45
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

> [...]

    nie widze takiej pozycji, sa tylko zlecenia stałe? wszystko w zasadzie
    rozumiem oprócz tego tokena i poleceń zapłaty

    jeszcze jedno: uwagi w spisie bankomatów na stronce wskazuje na to że 80%
    bankomatów jest darmowych dla e-konta pro a to jak wiadomo kosztuje 1 zł,
    chyba że ma sie na nim pow 5000 zł, więc troche lipa... jak to w praktyce
    wygląda?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 8. Data: 2006-01-09 10:26:05
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2006 10:47:45 +0100, osobnik Zephyr naskrobał co następuje:

    > żywo mnie zainteresowała oferta tego darmowego banku, tylko o co chodzi z
    > tym tokenem? co to wogóle jest i po co?

    urządzenie do zabezpieczania transakcji - generuje kod który wpisujesz przy
    każdej transakcji.

> [...]
    > nie widze takiej pozycji, sa tylko zlecenia stałe? wszystko w zasadzie
    > rozumiem oprócz tego tokena i poleceń zapłaty

    jeżeli nie masz tokena to przelewy możesz robić tylko do z góry
    zdefiniowanej liczby odbiorców. (ze względów bezpieczeństwa).
    polecenie zapłaty jak najbardziej jest w cenniku i jest bezpłatne - oto
    odpowiedź z Lukasa na moje zapytanie w tej kwestii:
    "Witam Informuję, że ustanowienie, realizacja i odwołanie polecenia zapłaty
    jest bezpłatne. Polecenie zapłaty może Pan ustanowić u swojego operatora
    telekomunikacyjnego, który następnie prześle do nas Pana upoważnienie.
    Serdecznie zachęcam do tej formy regulowania należności. Pozdrawiam"

> [...]
    > chyba że ma sie na nim pow 5000 zł, więc troche lipa... jak to w praktyce

    tutaj się nie wypowiem ;)

  • 9. Data: 2006-01-09 10:56:42
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Zephyr napisał(a):

    > jeszcze jedno: uwagi w spisie bankomatów na stronce wskazuje na to że
    > 80% bankomatów jest darmowych dla e-konta pro a to jak wiadomo kosztuje
    > 1 zł

    Pod warunkiem: "regularne wpływy na konto występują, gdy przez ostatnie
    trzy miesiące średnie miesięczne wpływy wyniosły min. 2.000 zł na LUKAS
    e-Konto PRO. Przez ostatnie trzy miesiące wpłaty na konto powinny być
    realizowane regularnie w każdym miesiącu.

    Przemek

  • 10. Data: 2006-01-09 11:07:29
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > e-Konto PRO. Przez ostatnie trzy miesiące wpłaty na konto powinny być
    > realizowane regularnie w każdym miesiącu.

    czyli w sumie chyba najtaniej i z min. wpłatami zostaje nadal Inteligo...
    ech

    --
    Zephyr
    z...@T...pl