  • From: "Piterson" <p...@h...plum.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK mBank i zadluzenie na starej karcie
    Date: Fri, 24 Nov 2006 23:44:56 +0100

    Witam!

    W ostatnim czasie przenioslem swoja kredytowke do mBanku, ze wzgledu na
    ciekawa promocje i ogolnie korzystniejsze warunki. Nie korzystam jednak
    dosc intensywnie z rachunku eKonto, gdyz ROR mam w innym banku. Z
    informacji jakie uzyskalem wynika, ze nie ma mozliwosci dokonania
    bezposredniej splaty zadluzeniu przelewem z innego banku, co najwyzej
    przelew na eKonto i nastepnie na karte. Wielkiego problemu nie ma, ale
    chcialbym miec mozliwosc dokonania przelewu z mojego ROR-u wprost na karte,
    no coz, moze kiedys bedzie taka mozliwosc.

    Jednak moja ciekawosc przyciagnela operacja na eKoncie, ktora pojawila sie
    w procesie przenoszenia (splaty) zadluzenia na karcie w innym banku. Mam
    zaksiegowane dwie operacje, pierwsza jako PRZELEW PRZYCHODZACY Z KARTY oraz
    druga jako PRZELEW WYCHODZACY Z KARTY. Zagladnalem w podglad tego przelewu
    z karty i widnieje tam jakis numer konta. Czy mozliwe, ze jest to numer
    rachunku karty i moge spokojnie wplacic pod ten numer bezposrednio splate
    na karte, czy raczej jest to jakis ogolny numer mBanku z ktorego dokonuje
    sie takich operacji?

    Pozdrawiam,
    Piterson