    From: amfora <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK i ubezpieczenie podróżne
    Date: 14 Mar 2005 20:59:02 GMT

    Zastanawiam się na kartą kredytową z ubezpieczeniem w czasie
    podróży zagranicznej (leczenie, transport chorego, transport
    zwłok). Niestety, na stronach nie widzę warunków takiego
    ubezpieczenia (tylko mbank się chwali)...

    Czy szanowni bywalcy tej grupy mogą mi zasugerować ścieżkę
    dalszych poszukiwań? Dzwonić po bankach? A może ktoś
    zarekomenduje ofertę jakiegoś banku?

    Z góry zaznaczam, że chcę przekalkulować koszty ubezpieczeń,
    jakie zwykle wykupuję w związku z wyjazdami i porównać z
    kosztem karty. Stąd zakres usług wchodzący w ubezpieczenie jest
    dla mnie dość istotny.

    amf.

    --
    ./|\. http://www.amfora.pl/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,