-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
onet.pl
From: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: KK eurobanku - płacz i zgrzytanie zębów
Date: 22 Apr 2007 22:53:39 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 55
Message-ID: <4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1177275219 13409 213.180.130.18 (22 Apr 2007 20:53:39
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 22 Apr 2007 20:53:39 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 10.1.1.103, 83.19.212.170, 192.168.243.48
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309
Firefox/2.0.0.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413039
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Piszę w imieniu wujka, któremu pomagam w batalii z eurobankiem.
Jego dotychczasowa historia jako klienta tego banku trwa już niemal dwa lata.
Skorzystał w międzyczasie z trzech kredytów na wysokie kwoty, ma tam kilka
małych lokat, sporadycznie korzysta z konta. Kilka miesięcy temu skusił się też
na ich kartę. Był zadowolony. Naprawdę zadowolony. Do czasu...
Może streszczę jego historię z KK eurobanku:
- Podpisuje umowę o KK, dają mu 7k.
- Korzysta z KK, jest zadowolony i spłaca regularnie zadłużenie.
- Pierwszy zgrzyt - wysyłane przez bank zestawienia transakcji dostaje w dniu
zapadalności wpłaty kwoty minimalnej. Na szczęście niedaleko ma placówkę więc
nie jest to aż tak uciążliwe (można za to winić Pocztę Polską raz czy dwa, ale
pięć?).
- Drugi zgrzyt - bank nie oferuje ani wglądu w rachunek przez internet ani
możliwości sprawdzenia zadłużenia telefonicznie.
- Przez podaną wyżej niedogodność nie wie ile zostało mu limitu i po urlopie za
granicą okazuje się przy kolejnym okresie rozliczeniowym, że bank pobrał tak
odsetki, że zrobiło mu się saldo 3 zł na minusie.
- Przejęty całą tą sytuacją spłaca całą kartę od ręki.
- Zadowolony, że spłacił kartę po kilku dniach chce dokonać płatności w sklepie
- błąd autoryzacji. Próbuje wypłacić w bankomacie - błąd. Próbuje w kilku innych
sklepach - błąd. OK - zdarza się. Na szczęście ma też inne karty.
- Problem nie mija następnego dnia i następnego.
- W placówce informują nas, że czasem księgowanie może trwać dłużej niż 48 h,
więc pewno trzeba czekać.
- Czekamy tydzień - nadal to samo.
- W placówce udaje im się ustalić, że to jakiś problem techniczny, że karta jest
zablokowana i zgłaszają to centrali.
- Czekamy drugi tydzień - nic.
- Na infolinii traktują wujka niczym wyłudzacza ("się nie spłacało karty to
potem są problemy") - klienta, który przez dwa lata nie miał u nich ani dnia
zaległości. Nie są w stanie udzielić informacji co się dzieje z jego kartą. Każą
czekać.
- Czekamy trzeci tydzień - nic.
- Placówce udaje się ustalić, że to problem PolCardu.
- Dzwonimy do Polcardu. "My nic nie wiemy, proszę się kontaktować z bankiem".
- Kontaktujemy się z bankiem - bank każe czekać. Proponują wydanie nowej karty,
na którą trzeba czekać dwa tygodnie... Mam ochotę ich *&$$# nie powiedzieli tego
dwa tygodnie wcześniej. Nie potrafią powiedzieć nic więcej. Nie chcą mnie
skontaktować z prezesem.
Mija miesiąc. Bank nadal milczy mimo złożenia dwóch reklamacji. Z tego co udało
mi się ustalić problem dotyczy większej ilości osób (osobiście znam 5, w trzech
placówkach mówili mi, że problem jest dość powszechny), ale bankowi udaje się
ich widocznie ładnie ugłaskać.
Dwa pytania w związku z całą tą sytuacją:
- Czy ktoś ma podobne problemy?
- Jaką odpowiedzialność może ponieść bank za takie zablokowanie spłaconego
limitu karty kredytowej, do której klient nie ma później dostępu?
Pzdr. Parl Dro
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.07 21:07 Krzysztofsf
- 22.04.07 21:06 Robert Tomasik
- 22.04.07 21:11 Parl Dro
- 22.04.07 21:14 p...@p...onet.pl
- 22.04.07 21:22 Krzysztofsf
- 22.04.07 21:26 Piotr Gralak
- 22.04.07 21:32 Parl Dro
- 22.04.07 21:38 Krzysztofsf
- 23.04.07 06:47 Bartosz 'bart' Nowakowski
- 23.04.07 07:31 Marcin B
- 23.04.07 18:58 Parl Dro
- 23.04.07 19:02 Parl Dro
- 23.04.07 19:22 Marcin B
- 23.04.07 21:33 Bartosz 'xbartx' Nowakowski
- 23.04.07 21:44 Parl Dro
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP