  • 1. Data: 2011-05-23 14:00:25
    Temat: KK Polbank - szybsze księgowanie transakcji?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Mam wrażenie, że ostatnimi czasy księgowanie transakcji na kk z Polbanku
    jakby przyspieszyło i teraz jest to zazwyczaj 1-2 dni. Oto krótki wycinek
    z mojego logu:

    02/04/2011 04/04/2011 Zakup CARREFOUR HIPERMARKET
    02/04/2011 04/04/2011 Zakup PAYPAL
    03/04/2011 04/04/2011 Zakup PKN
    04/04/2011 05/04/2011 Zakup PAYPAL
    05/04/2011 06/04/2011 Zakup ASTER
    05/04/2011 06/04/2011 Zakup ASTER
    06/04/2011 07/04/2011 Zakup ASTER
    10/04/2011 11/04/2011 Zakup TESCO
    10/04/2011 12/04/2011 Zakup PAYPAL
    14/04/2011 15/04/2011 Zakup BLASK
    14/04/2011 18/04/2011 Zakup PAYPAL
    17/04/2011 18/04/2011 Zakup PKN
    19/04/2011 21/04/2011 Zakup PAYPAL
    21/04/2011 22/04/2011 Zakup RED BIKE

    Pamiętam, że jeszcze kilka miesięcy temu było to 3 dni średnio, no a
    czasami zdarzało się księgowanie po dwóch dnia.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-05-23 19:12:56
    Temat: Re: KK Polbank - szybsze księgowanie transakcji?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 14:00:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Mam wrażenie, że ostatnimi czasy księgowanie transakcji na kk z Polbanku
    > jakby przyspieszyło i teraz jest to zazwyczaj 1-2 dni. Oto krótki wycinek
    > z mojego logu:
    [...]
    > Pamiętam, że jeszcze kilka miesięcy temu było to 3 dni średnio, no a
    > czasami zdarzało się księgowanie po dwóch dnia.

    Pół roku do tyłu większosć transakcji mam księgowane po 2 dniach, kilka po
    3 i kilka po jednym.
    Kwiecień/maj 2009 - pół na pół 1 i 2 dni (i jedna transakcja 5 bo długi
    weekend się załapał :))

    Wydaje ci się

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2011-05-24 07:38:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 May 2011 21:12:56 +0200, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > po 3 i kilka po jednym.
    > Kwiecień/maj 2009 - pół na pół 1 i 2 dni (i jedna transakcja 5 bo długi

    No to może to było wcześniej, jednak mam wrażenie, że księgowanie
    transakcji przyspieszało.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-05-24 12:37:56
    Od: " " <a...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Mam wraĹźenie, Ĺźe ostatnimi czasy ksiÄ&#65533;gowanie transakcji na kk z Polbanku
    > jakby przyspieszyĹ&#65533;o i teraz jest to zazwyczaj 1-2 dni. Oto krĂłtki wycinek
    > z mojego logu:
    >
    > 02/04/2011 04/04/2011 Zakup CARREFOUR HIPERMARKET

    Ależ w Carrefourze robi się zakupy w poniedziałki i piątki, i płaci się nie KK
    Polbanku, a KK Carrefour-Lukas, co przy zakupach > za 100 zł daje 10 zł
    oszczędności ;-)

  • 5. Data: 2011-05-24 13:10:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 May 2011 12:37:56 +0000, napisał(a):

    > Ależ w Carrefourze robi się zakupy w poniedziałki i piątki, i płaci się
    > nie KK Polbanku, a KK Carrefour-Lukas, co przy zakupach > za 100 zł daje
    > 10 zł oszczędności ;-)

    Może i się tak robi, ale ja tam jestem raz na ruski rok.

    --
    xbartx