  • 1. Data: 2010-07-13 12:56:30
    Temat: KK Citi bank - awaria systemu ?
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Aktywowałem dzisiaj kartę z paybackiem. Telefonicznie Pani
    poinformowała mnie, że w systemie automatycznie zmieni się
    numer karty i zadłużenie przeniesie się na nową kartę.

    Tymczasem po dłuższym nie logowaniu się (ok 2 tyg) dzisiaj zauważyłem,
    że nie dość że nr karty pozostał bez zmian (no ale to może kwestia
    kilku dni) to jeszcze wykaz transakcji jest jakiś nieaktualny.
    Kwota zadłużenia mniej więcej się zgadza. Ale brak wyszczególnionych
    transakcji w spisie oraz spłaty karty z dnia 9.07.
    Ostatnia transakcja w spisie jest sprzed 3 tygodni.

    Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
    się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.

    Ryba

  • 2. Data: 2010-07-13 13:01:36
    Temat: Re: KK Citi bank - awaria systemu ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
    > się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.

    To jest typowe w Citi w przypadku zmiany typu karty.

  • 3. Data: 2010-07-13 18:02:11
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Ryba <t...@U...onet.pl> napisał(a):

    > Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
    > się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.

    utworzyles login na nowej karcie (bo nmumer sie chyba zmienil) ?

  • 4. Data: 2010-07-14 05:50:23
    Temat: Odp: KK Citi bank - awaria systemu ?
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > utworzyles login na nowej karcie (bo nmumer sie chyba zmienil) ?

    No widzisz jakie to proste :)

    utworzyłem nowy login i w zestawieniu dla nowej karty są wszystkie
    transakcje :) również te wykonane starą karta ale jeszcze nie spłacone.
    Jak zwykle infolinia wprowadzila w błąd

    Ryba