  • 11. Data: 2003-08-12 14:01:58
    Temat: Re: KArta kredytowa w CitiBank
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    plusz wrote:

    > BTW. jak kolega się czuje widząc swoje nazwisko na pierwszej stronie
    > gazety wyborczej ? :))))

    Nie widziałem :) Dopiero kolega mi doniósł mailem :))
    Cóż, popularne nazwisko.

    Aha, przypomniał mi się pewien serwis... :)
    http://hacker.Plusz.aresztowany.com/m/hack.php?m=War
    szawa
    Tylko bez urazy ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-08-12 14:11:18
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    VA wrote:

    > No 3 tygodnie temu robilem zakupy w Auchan i autoryzacja trwala dobre
    > pol minuty, w mniejszych placowkach to juz wogole tragedia.

    No to w sam raz, żeby spokojnie spakować zakupy :))

    > Kolega przyjechal z Polski z karta jakiegos Multibanku czy cos w tym
    > stylu i w trzech miejscach mial problemy z robieniem nia zakupow, na
    > stacj bezynowej Mobil wogole nie mogl wzisc na nia paliwa.

    Czy ten kolega dostał slipy z odmową?
    Jeśli nie, to jest wielce prawdopodobne że to sprzedawca ściemnił i
    nawet nie próbował. Albo nie honorował karty tego systemu w ogóle.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-08-12 14:42:01
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Jeśli nie, to jest wielce prawdopodobne że to sprzedawca ściemnił i
    > nawet nie próbował. Albo nie honorował karty tego systemu w ogóle.

    Tak, bylo cale zamieszanie, bo w Walmart od razu zawolali managera i ten
    zabral karte (oni maja taka procedure, bo tam mu sie wyswietlilo, ze nalezy
    skontaktowac sie z bankiem, wiec on nie wiedzial czy kradziona czy co)
    zbieglo sie ze trzech i ogladali co to za karta i chcial dzwonic aby
    sprawdzic co tez jest, ze nie ma autoryzacji. I dopiero po tlumaczeniu, ze
    to karta z Polski i dzwonienie nie ma sensu i tak dalej oddal karte i
    zaplacilismy moja. Potem na drugi dzien byly cyrki w sklepie z obuwiem, bo
    on tu do placenia i znowu to samo, komunikat, ze brak autoryzacji i jakis
    numer na 1-800 (pewnie do Visa International). Trzeci raz bral benzyne na
    Mobil i tu sie placi przeciagajac karte przy pompie, czekal 10 minut na
    autoryzacje, w koncu nic. Ale karta nie byla zrabana, bo w innych sklepach
    dzialala, ale narzekal, ze czasami 5 minut trwala weryfikacja, wiec cos z
    tym jednak nie tak bo raz dziala, raz nie. Kiedys moja matka przyjechala i
    miala jakas karte z slaskiego banku i nie udalo sie nia zaplacic i tylko
    wstydu sie najadla. Ale np. karty PKO BP i SA chodza super, tak samo szybko
    jak miejscowe, wiec to pewnie wina banku w Polsce, ze jeden ma tak, inny
    tak, ale jakiegos MBanku czy Multibanku to bym nie bral, no chyba, ze jako
    dodatkowa.

  • 14. Data: 2003-08-12 18:50:53
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    > "Piotr Grzegorz Skowronski" twierdzi, że:
    > ...jakiegos MBanku czy Multibanku to bym nie bral, no chyba, ze jako
    > dodatkowa.

    W Rosji (Kaliningrad) Multi działa bez zarzutu i bardzo szybko następuje
    autoryzacja. Ponadto, mając niewielki limit jest stosunkowo bezpieczna.
    Jedni jeżdżą na zachód, inni na wschód. ;)

    Pozdrawiam.
    Kiwaczek

  • 15. Data: 2003-08-12 18:54:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "VA" <v...@e...net.NOSPAM> writes:

> [...]
    > sprawdzic co tez jest, ze nie ma autoryzacji. I dopiero po tlumaczeniu, ze
    > to karta z Polski i dzwonienie nie ma sensu i tak dalej oddal karte i

    Czemu? Powinni dzwonic. Dlaczego to mialo nie miec sensu? Co za roznica
    z jakiego kraju jest karta (jesli jest w ogole akceptowana, oczywiscie)?

> [...]
    > dzialala, ale narzekal, ze czasami 5 minut trwala weryfikacja, wiec cos z
    > tym jednak nie tak bo raz dziala, raz nie.

    Te karty tak normalnie maja (np. w Polsce)? Bo jesli nie, to widac
    w tamtych sklepach oni za duzo zagranicznych kart to nie widuja.

    W kazdym razie nie zauwazylem roznicy w czasie autoryzacji w Polsce
    i za granica - inna sprawa, ze w Niemczech nie bywam, i glownie uzywam
    karty Millennium.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2003-08-13 10:45:30
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    ciach...
> [...]
    inny
    > tak, ale jakiegos MBanku czy Multibanku to bym nie bral, no chyba, ze

    Chłopie Ty tu herezje piszesz. :)))) Cud ze Cie nie zjedli, pewnie
    dlatego że są na urlopach. Dla sporej częsci grupowiczów w Polsce nie
    ma innych banków niż banki na literę M.

    Pozdrawiam
    Adam