    From: "zgred" <z...@w...usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jeszcze BZWBK pakiet twoje bezpieczenstwo
    Date: Fri, 27 Feb 2004 20:13:03 +0100

    Witam.
    Dyskusja była pare tyg. temu, więc wybaczcie nowy wątek.
    Szczegółowe warunki tego ubezpieczenia (
    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/nota_twoje_bezpi
    eczenstwo.pdf )
    bezsprzecznie dowodzą, że to tzw. "ubezpieczenie", to czysty przekręt
    (popatrzcie na zakres wyłączeń itp).
    Po drugie - wiem już, że zwracają grzecznie - ale czy zwracaliby, gdybym
    reklamował parę miesięcy później? Czy obowiązuje 14 dni, jak przy reklamacji
    transakcji? Raczej to drugie, jak sądzę...

    Ten przekręt wpisali do regulaminu (par. 9 p.21), a więc "trza było czytać
    regulamin", jak go zmienili jesienią. Mnie się nie chciało, zadzwoniłem i
    pytałem panią co się zmieniło - pani powiedziała, że nic istotnego, tylko
    dostosowanie do nowoobowiązujących przepisów.
    BTW - niektóre banki mają napisane, że nową TOiP podaje się do wiadomości
    przez wywieszenie w oddziałach. Nie zdziwcie się, jak się nagle dowiecie, że
    naliczono wam 30 zł prowizji za przelew ;>
    Dwa lata temu miałem 13 rachunków bankowych. Teraz zostało mi mniej, niż
    połowa.
    Przerzucam się z BZWBK na złotą rybkę. Już i tak od pewnego czasu chodzi za
    mną MC zamiast Visy.

    --
    Tnx. Pzdr. zgred