  • Data: 2002-12-18 17:14:10
    Temat: Jestem wściekła - PKO BP - długie
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Jak w tytule. Złożyłam wniosek wraz z mężem, bo mamy konto wspólme o linię
    kredytową w banku. Pani popatrzyła na wnioski, nie żądała żadnych
    załączników i kazała dzisiaj zadzwonić i okazało się, że:
    - pieniądze, które przychodzą do banku są to pieniądze z wydawnictwa za
    prawa aurorskie, średnio 3500 miesięczne,
    ale mój mąż prowadzi także działalność gospodarczą i też te dochody
    wykazaliśmy na wniosku i tu jest człowiekiem drugiej kategorii, bo pani
    kierownik zażyczyła sobie, aby donieść:
    - książkę przychodów i rozchodów??!!
    - deklaracje PIT 5 za cały rok,
    - wpis do ewidencji, regon, nip
    - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu
    - zaświadczenie za skarbowego o niezaleganiu itd, itd...
    Jestem wściekła, bo czy ma prawo zaglądać do ksiązki podatkowej, jak mam
    załatwić w okresie przedświątecznym te wszystkie papierzyska... Skoro 10 lat
    ma się prowadzoną działalność i żyje się z tego to chyba o czymś to
    świadczy!!!
    Jeżeli trafię jutro na "beton" i nie da się nic załatwić, absolutnie do
    niczego nie potrzebne mi takie konto. Mam znajomych, mają dochody z
    zasiłków i mają przyznaną parę dni temu linię kredytową, a my nie, bo my
    druga kategoria ludzi żyjących na własny rachunek. Przepraszam rozpisałam
    się, ale lepiej pracujcie na posadach, bo wtedy szef w każdej chwili powie
    Wam: dziękuję, ale dla banku będziecie wiarygodni.
    Jeżeli znacie jakiś bank, który traktuje ludzi normalnie, tzn: są
    comiesięczne wpływy, jesteś wiarygony to proszę o sugestie, bo jestem
    ogromnie zdegustowana...
    Wiola