    From: "kowtow" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakie konto na to pozwoli
    Date: Fri, 25 Jan 2013 18:28:04 +0100

    Chce w ramach jednego konta rachunku bankowego miec mozliwosc odkladania
    roznych kwot na inne konta w ramach jednego rachunku z mozliwoscia
    zdefiniowania nazwy kazdego z nich Mam cos podobnego w ing na oko ale tam
    jest maksymalnie 5 a ja potrzebuje z 10 takich cos na styl odkladania w domu
    na rozne kupki np. to na prad to na wode to na gaz Czy jakis bank ma taka
    oferte?