  • 21. Data: 2019-11-04 11:10:13
    Temat: Re: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 01:41:43 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > W każdym, obce Ci jest pojęcie przetwarzania potokowego?
    > Hint - w okresie wypowiedzenia nadal można składać dyspozycje przelewów.
    > Więc zakładając 30-dniowy okres wypowiedzenia, dyspozycję wypowiedzenia składam
    dziś, a dyspozycję przelewu 100$, Wam na złość, na 3. grudnia. Zwrócisz?
    > A dolicz jeszcze 2 dni na realizachę SWIFTu...

    Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
    musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
    niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

  • 22. Data: 2019-11-04 12:39:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 11:09:25 UTC+1 użytkownik anna napisał:

    > Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
    > musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
    > niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

    Wow, sądziłem, że takie cuda to tylko w banku gringotta.
    To prawie jak "ja chciałbym moje pieniądze ... my money ... tu umieścić ... w wasz
    bank ... konto na hasło ... verstehen?"!
    Hmmm, a do każdej wpłaty jest indywidualne hasło czy jednak tylko jedno dla konta?

    Hmm, ale to w końcu macie już bank?
    Ale pewnie jest drogi, skoro takie cuda oferuje...

  • 23. Data: 2019-11-04 13:12:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 10:34, anna pisze:
    > Małe kwoty nas nie interesują, podobnie jak małe penisy.

    Już wiemy dlaczego się wstydzisz. To taka branża ;-)

  • 24. Data: 2019-11-04 15:49:57
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 11:10, anna pisze:
    > Widzisz problem "uczynnego inaczej" polega na tym, że w tytule przelewu
    > musi podać tytuł, który otrzymał od nas. Jeśli nie ma tytułu lub jest
    > niewłaściwy to nasz bank nie przyjmuje "z automatu".

    A kto by chciał wam dawać. Może jakaś mafia?

    --
    animka

  • 25. Data: 2019-11-04 15:59:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 15:49, Animka pisze:

    > A kto by chciał wam dawać. Może jakaś mafia?

    Animko! Dzisiaj się tak wspiera z zagranicy demokrację w niektórych
    krajach. Mafia to przeżytek

    Aj pier... Znowu odpowiedziałem temu co się pod nasza ukochaną Animkę
    podszywa.

    ANIMKO! WRÓĆ!

  • 26. Data: 2019-11-05 07:01:19
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 03:39:16 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Wow, sądziłem, że takie cuda to tylko w banku gringotta. To prawie jak
    > "ja chciałbym moje pieniądze ... my money ... tu umieścić ... w wasz
    > bank ... konto na hasło ... verstehen?"!

    - Ale dhlaczegho nie verstehen? Oczywiście, że verstehen, Pan usiądzie,
    Pan sphocznie, Pan phoczeka, sie zalatwi...

    > Hmmm, a do każdej wpłaty jest indywidualne hasło czy jednak tylko jedno
    > dla konta?

    System, po wcześniejszej weryfikacji, generuje "tytuł przelewu" dla
    klienta, klient go sobie zapisuje ołóweczkiem na karteczce. Klient w tytule
    przelewu wpisuje to co zapisał sobie ołóweczkiem na swojej karteluni.
    Bank zna kod (szczegóły nie są dostępne)i porównuje z tym co w tytule
    napisał darczyńca.

    > Hmm, ale to w końcu macie już bank? Ale pewnie jest drogi, skoro takie
    > cuda oferuje...
    W PL szukamy dopiero.

  • 27. Data: 2019-11-05 07:04:01
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 13:12:09 +0100, z napisał(a):

    > Już wiemy dlaczego się wstydzisz. To taka branża ;-)

    Nawet nie przeszło nam przez myśl, by konkurować z Twoim biznesem.

  • 28. Data: 2019-11-05 08:47:26
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty. Ze wstydu jeszcze nikt nie umarł.

  • 29. Data: 2019-11-05 08:51:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 07:01:13 UTC+1 użytkownik anna napisał:

> [...]
    > przelewu wpisuje to co zapisał sobie ołóweczkiem na swojej karteluni.
    > Bank zna kod (szczegóły nie są dostępne)i porównuje z tym co w tytule

    No to high tech nie do złamania.
    Wpłata mojego złośliwego darczyńcy nie zaksięguje się na waszym koncie, tylko będzie
    krążyć między bankami aż zjedzą ją do szczętu opłaty SWIFT...

    Słabo tylko z tym ołóweczkiem, co prawda przykładanie samego siebie miarką bywa
    złudną, ale ludzie umieją pisać ręcznie?
    I długie to hasło? Wczoraj szefowi zapisywałem na karteczce 12-znakowe i było tam "f"
    (inna sprawa, że wygenerowane wyświetliło się taką czcionką, że dopiero po
    przekopiowaniu do text editora dało się odczytać)...

    Znałem kiedyś dziewczynę, która potrafiła odczytać moje notatki ze studiów, jako
    chyba jedyny człowiek na świecie poza mną. Miało to dobrą stronę, bo nikt nie chciał
    ode mnie kajecików pożyczać do xerowania, choć było naprawdę ekonomicznie
    skompresowane (ile tacy xerowicze potrafili nosić ze sobą bumagi pod koniec
    semestru...) - a i tak się marnie nadawały bo pisałem ołówkiem.

    > W PL szukamy dopiero.

    A, no to my wszystko verstehen, bank gringotta, jak mówiłem ;P
    Ale Polska to nie Rosja, tutaj - póki co, choć blisko było - NGO nie muszą się
    rejestrować jako "agenci zagranicy".

  • 30. Data: 2019-11-05 11:08:59
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 23:51:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > No to high tech nie do złamania.
    No widzisz? Amerykanie żeby polecieć w kosmos musieli wymyślić długopis
    a Rosjanie używali ołówka, nie grafitowego.

    > Wpłata mojego złośliwego darczyńcy nie
    > zaksięguje się na waszym koncie, tylko będzie krążyć między bankami aż
    > zjedzą ją do szczętu opłaty SWIFT...

    Ale dlaczego khążyć?
    Bank zakłada "celowe konto techniczne". Tam pieniążki leżą i łhosną
    phocenty, aż do wyjaśnienia tej skomplikowanej sphawy.

    > Słabo tylko z tym ołóweczkiem, co prawda przykładanie samego siebie
    > miarką bywa złudną,
    j.w.

    > ale ludzie umieją pisać ręcznie? I długie to hasło?
    max 54 znaki

    > Wczoraj szefowi zapisywałem na karteczce 12-znakowe i było tam "f" (inna
    > sprawa, że wygenerowane wyświetliło się taką czcionką, że dopiero po
    > przekopiowaniu do text editora dało się odczytać)...
    Jesteś niesamowity. Pewno jeszcze na igłówce?

    > Znałem kiedyś dziewczynę, która potrafiła odczytać moje notatki ze
    > studiów, jako chyba jedyny człowiek na świecie poza mną. Miało to dobrą
    > stronę,
    Bo Ty "pisałeś a ona od razu czytała"?

> [...]
    > choć było naprawdę ekonomicznie skompresowane (ile tacy xerowicze
    > potrafili nosić ze sobą bumagi pod koniec semestru...) - a i tak się

    I bardzo dobrze. Jak się wylał rosół od mamy, przesłany w słoiku,
    to tekst nie rozpływał się jak po długopisie.

    > A, no to my wszystko verstehen,
    Es tut mir leid. Du hast keine Ahnung.

    > bank gringotta, jak mówiłem ;P
    Za dużo Barei.

    > Ale
    > Polska to nie Rosja, tutaj - póki co, choć blisko było - NGO nie muszą
    > się rejestrować jako "agenci zagranicy".
    A kto tu mówi o "agentach"?