    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Date: Sun, 28 Mar 2010 12:38:35 +0200

    Posiadałem sobie kiedyś dawno temu konto w banku X o numerze Y ( nazwy
    nieistotne, chodzi o samą zasadę ) Konto zostało zamknięte, wszystkie
    środki z niego zostały przeze mnie pobrane. Czy w przyszłości ktoś może
    dostać ten sam numer konta czy ono zawsze będzie widniało w banku jako
    zamknięte? Te numerki im się chyba kiedyś skończą? ;)

    Skąd takie zainteresowanie z mojej strony jako zwykłego obywatela? Otóż
    ja za żadne skarby świata nie mogę usunąć swojego numeru konta z systemu
    informatycznego urzędu skarbowego. Teoria jest taka, że składa się NIP-3
    w odpowiednim okienku i powinno być po sprawie. Tymczasem należny mi
    zwrot podatku już drugi rok nie przychodzi w terminie 3 miesięcy do daty
    złożenia PITa, więc jadę do nich, a oni z miną uśmiechniętego pajaca
    informują mnie, że wysłali na konto ( którego nie mam ) 3 tygodnie temu
    i przelew wrócił z adnotacją, że konto nie istnieje. Więc jak po raz
    kolejny jak idiota ( tj. obywatel ) wypełniam NIP-3 i za namową pani z
    okienka dołączam info, ze proszę o usunięcie numeru konta z systemu. I
    przynosi to zerowy efekt.Dopóki nie podałem numeru konta zwroty podatku
    przychodziły przekazem pocztowym na adres domowy, ale weź się człowieku
    raz do systemu wkręć...

    O to, co im zrobić, jak mój zwrot podatku dostanie kto inny, zapytam na
    pl.soc.prawo;) Mnie interesuje, czy mój numer konta może dostać w
    przyszłości ktoś inny. W świetle ostatnich jaj z łojcem dr i mbankiem,
    gdzie okazało się, że dla banku istotny jest tylko numerek, zaczynam się
    obawiać, że zwrot może do mnie przy nieszczęśliwym zbiegu okoliczności
    nie dotrzeć....

    Proszę mądre głowy o wypowiedzenie się w temacie;)