  • 1. Data: 2002-06-24 08:56:35
    Temat: Jak rozwiązać umowę z LUCASEM?
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Mam e-konto pro, ale chcę je zamknąć bo jakość usług mi nie odpowiada.
    Czy wystarczy: wnoszę o rozwiązanie umowy zawartej dn.
    dotyczącej prowadzenia konta o nr
    ......??

    R.

  • 2. Data: 2002-06-24 09:01:28
    Temat: Re: Jak rozwiązać umowę z LUCASEM?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam e-konto pro, ale chcę je zamknąć bo jakość usług mi nie odpowiada.
    > Czy wystarczy: wnoszę o rozwiązanie umowy zawartej dn.
    > dotyczącej prowadzenia konta o nr
    ......??

    Jesli masz karty to przetnij i odeslij z pismem o zamkniecie konta.
    Jesli nie odeslesz kart, to przysla Ci pismo z prosba o ich zwrocenie w
    najblizszym oddziale. Po 10 dniach kolejna wizyta w oddziale w celu
    zamkniecia konta.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-24 09:09:29
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | Mam e-konto pro, ale chcę je zamknąć bo jakość usług mi nie odpowiada.
    | Czy wystarczy: wnoszę o rozwiązanie umowy zawartej dn.
> [...]

    Najprościej to niestety jedna wizyta w oddziale i wniosek o zamknięcie +
    zwrot gadżetów. Za ok. 2-3 tygodnie druga wizyta i zamknięcie salda.

    Jak zaczniesz bawić się korespondencyjnie to oni się pogubią :)

  • 4. Data: 2002-06-24 10:12:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    ToGa wrote:

    > Najprościej to niestety jedna wizyta w oddziale i wniosek o zamknięcie +
    > zwrot gadżetów. Za ok. 2-3 tygodnie druga wizyta i zamknięcie salda.
    >
    > Jak zaczniesz bawić się korespondencyjnie to oni się pogubią :)

    Skądże, już wdrożyli stosowne procedury:-)

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-24 15:10:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A ile kosztuje zamknięcie konta w Lukasie? Czy jest pobierana opłata za
    zastrzeżenie VE oraz karty identyfikacyjnej?

  • 6. Data: 2002-06-25 08:05:16
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

    > A ile kosztuje zamknięcie konta w Lukasie? Czy jest pobierana opłata za
    > zastrzeżenie VE oraz karty identyfikacyjnej?

    Jak karty zwrócisz do banku to nie ma prowizji. Kolekcjonerstwo
    kosztuje:-)

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-06-26 17:59:57