  • 1. Data: 2002-06-23 22:14:04
    Temat: switch/delta/solo debit card
    Od: "QBA" <s...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanko do bankowców o tytułową switch/delta/solo debit card. Proszę o
    krótki opis (ewentualnie link) jak zidentyfikować powyższe karty. Poza tym
    mam prośbę o zareklamowanie najlepszych dewizowych avista z możliwością
    wydania wymienionej powyżej karty.
    Z góry dziękuję.

    PZDR
    QBA

  • 2. Data: 2002-06-24 04:53:54
    Temat: Re: switch/delta/solo debit card
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 24 Jun 2002 00:14:04 +0200, "QBA" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mam prośbę o zareklamowanie najlepszych dewizowych avista z możliwością

    Swiche masz u mnie w galerii w zagranicznych kartach. Jakis system
    krajowy z Wielkiej Brytanii.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-06-24 05:36:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Swiche masz u mnie w galerii w zagranicznych kartach. Jakis system
    > krajowy z Wielkiej Brytanii.

    delta to też brytyjski system krajowy.