  • 11. Data: 2005-07-28 12:06:31
    Temat: Re: Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    > Wogóle jeśli ktoś ma konto w bzwbk to znaczy, że nie kochał nigdy
    swojej
    > matki - parafrazując "Rejs" :))))

    Dobrze wiedzieć , przekażę znajomym :)
    --
    Adam

  • 12. Data: 2005-08-01 18:37:56
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dcahh4$n1f$1@news.dialog.net.pl grupowicz Marek napisał:

    > Dobrze wiedzieć , przekażę znajomym :)

    To jeszcze przekaż, że jeśli mają pelnomocnictwa do kont podpisane przed
    2002 rokiem to wybranie kwoty rzędu 150zł z ror
    skutkuje półgodzinnym oczekiwaniem (mimo że byłem jedyny w banku, miałem DO
    + 5 innych DT, + KK bzwbk, i upoważnienie widoczne w systemie), dzwonieniem,
    przesyłaniem faksem dokumentów, których odnaleźć się nie da, albo się nie
    chce, dzwonieniem na szczebel kierowniczy do centrali, czy jednak można
    wypłacić te 150zł. BITE PÓŁ GODZINY. O przepraszam 0,5h i minutę dłużej, bo
    zamek czasowy jest w sejfie.

    To jest cała wbkowska p.... obsługa odmiejscowiona i wymóg skanów podpisów w
    systemie.

    Najgorszemu wrogowi..

    --
    S pozdravem,
    August

  • 13. Data: 2005-08-01 19:09:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2005 20:37:56 +0200, "August" <n...@p...pl> wklepał(-a):

    >To jest cała wbkowska p.... obsługa odmiejscowiona i wymóg skanów podpisów w
    >systemie.

    O, to mam nową definicję, może do FAQ grupy się nada.

    - Obsługa odmiejscowiona [rachunku] - oznacza, że żaden pracownik w żadnym
    oddziale nie potrafi wykonać operacji/udzielić informacji na/o rachunku. Różni
    się tym od obsługi "oddziałowej" [rachunku], że w tamtym przypadku pracownicy
    innych oddziałów niż macierzysty nie mieli nawet pojęcia, że dany rachunek
    istnieje.

    :)

  • 14. Data: 2005-08-01 21:19:58
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dcm32u.bo.1@slaszysz.poczta.onet.pl grupowicz Sławomir
    Szyszło napisał:

    > Różni się tym od obsługi "oddziałowej" [rachunku], że w tamtym przypadku
    > pracownicy innych oddziałów niż macierzysty nie mieli nawet pojęcia, że
    > dany rachunek istnieje.
    >
    > :)

    Tak było we Wrocławiu, gdy zlikwidowano oddział wbk na pl.Solnym i klienci
    szukali swoich lokat przez centralę, a pełnomocnicy nie mogli wyjąć
    pieniędzy nawet przez centralę, tylko drałować do nowej lokalizacji ;-).
    Podobno to już się nie zdarza.. podobno.

    --
    S pozdravem,
    August