eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak rezygnowałem z KK w BPH › Jak rezygnowałem z KK w BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak rezygnowałem z KK w BPH
    Date: Wed, 7 Jun 2006 21:24:13 +0000 (UTC)
    Organization: sal z piekła rodem
    Lines: 27
    Message-ID: <e67g5t$t8a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1149715453 29962 149.156.96.35 (7 Jun 2006 21:24:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jun 2006 21:24:13 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    X-User: <superjuzer>
    User-Agent: tin/1.8.1-20060215 ("Mealasta") (UNIX) (Linux/2.6.8-2-686-smp (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:387801
    [ ukryj nagłówki ]

    Po ponad roku posiadania MC w BPH podjąłem decyzję o rezygnacji z karty.
    W tym celu udałem się do odziału na Cieszkowskiego w Warszawie.
    Powiedziałem że chcę rozwiązać umowę karty kredytowej.
    I tutaj następuje zonk. Opiszę jak wyglądała procedura...
    1. Pani obsługująca prosi mnie o kartę
    2. Sprawdzenie numeru karty w systemie, numeru klienta itd.
    3. Pani obsługująca ZAMYKA kartę i drukuje potwierdzenie
    4. Na potwierdzeniu widzę moje istotne dane osobowe (pesel, adres
    zameldowania, numer klienta, nazwisko panieński matki), po czym Pani mnie
    pyta o adres, który i tak widzę na kartce
    5. Podpisuję oba potwierdzenia i swoję dostaję do ręki

    Ani razu nie poproszono mnie o _żaden_ dokument tożsamości.
    Karta została na dobrą sprawę zamknięta tylko dlatego, że ją miałem.
    Do tego powiedziano mi że rachunek karty będzie jeszcze otwarty 3 miesiące
    i będą przychodziły zerowe wyciągi.
    Jak znam życie i BPH - dowalą mi pewnie opłatę za brak wykonanych
    transakcji.
    Tak czy siak - zamierzam napisać skargę do dyrektora oddziału na totalny
    brak profesjonalizmu obsługi i pogwałcenie chyba więszkości zasad i praw
    dotyczących obsługi bankowej klienta.
    No ale... tak może być tylko w BPH :(


    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1